خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه‌های قرآنی غرب کشور عنوان کرد

فعالیت 600 قرآن آموز در مراکز جامعه القرآن الکریم همدان

رئیس اتحادیه‌های قرآنی غرب کشور گفت: در حال حاضر 600 قرآن آموز در رشته حفظ و دیگر رشته‌های مرتبط با آن در مراکز جامعه القرآن الکریم همدان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
فعالیت 600 قرآن آموز در مراکز جامعه القرآن الکریم همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسم جهان‌آرا امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی جامعه القرآن الکریم همدان اظهار داشت: دفتر این مرکز سال 81 در همدان راه‌اندازی شده و توانسته در این مدت نزدیک به 7 هزار نفر را در رابطه به قرآن کریم آموزش دهد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر 600 قرآن آموز در رشته حفظ و دیگر رشته‌های مرتبط با آن در مراکز جامعه القرآن الکریم همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه‌های قرآنی غرب کشور بیان کرد: همدان دارای 5 شعبه در دره مرادبیگ، روستای همه کسی، مسجد قبا، شهرک مدنی و سرپل یخچال است که امروز نیز به همت خیران ساختمان مرکزی این نهاد در خیابان تختی افتتاح شد.

وی با اشاره به مشارکت خیران در خریداری دفتر مرکزی جامعه القرآن کریم همدان گفت: این ساختمان بیش از 700 میلون تومان ارزش داشته و مالک آن با هدیه کردن مبلغی از قیمت، این ملک را به جامعه القران الکریم واگذار کرد.

جهان‌آرا با تشریح تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون تربیت حفاظ قرآن کریم عنوان کرد: ما باید در سال‌های آینده 22 هزار حافظ قران کریم در استان را تربیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات