دبیر جشن زیر سایه خورشید دیّر:

جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خادمان امام رضا(ع) در دیّر برگزار می‌شود

بوشهرـ دبیر جشن زیر سایه خورشید دیّر گفت: روزچهارشنبه همزمان با حضور خادمان امام رضا(ع) در شهرستان دیّر جشن بزرگ زیر سایه خورشید در مصلای شهدای مجراب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۰۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سیدعلی حسینی‌نیا اظهار داشت: جشن‌های مردمی دهه کرامت امسال نیز پرشور در سطح شهرستان دیّر در حال برگزاری است.

وی با بیان این که برای سومین سال پیاپی شهرستان دیّر میزبان خادمان امام رضا(ع) در دهه کرامت است، افزود: این حضور  نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و معارف دینی اهلبیت دارد و فضای شهرستان را به عطر و بوی ولایت معطر می‌کند. 

دبیر جشن زیر سایه خورشید شهرستان دیّر درباره برنامه استقبال از خدام حرم رضوی  عنوان کرد: خادمان امام رضا(ع) روز چهارشنبه 11 مردادماه  از سمت شهر بردخون وارد شهرستان شده و در دوراهی این شهر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در ادامه دیدار با امام جمعه و مسوولان بخش و یک خانواده شهید و استقبال‌های مردمی در روستاهایی که در مسیر قرار دارند از دیگر برنامه ها می باشد.

حسینی‌نیا گفت: کاروان زیر سایه خورشید عصر روز چهارشنبه در چهار راه امام حسین(ع) از سوی مردم شهر دیّر استقبال می‌شود و چهارشنبه شب در مصلای شهدای محراب جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: در برگزاری این مراسم حوزه فرهنگی اجتماعی سپاه دیّر، حوزه فرهنگی پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم ندسا، دفتر امام جمعه دیّر، هیئت رزمندگان اسلام و حوزه فرهنگی امام‌زاده سید عبدالرضا شهرستان دیّر همکاری دارند.


ارسال نظرات