معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فرمان آتش به اختیار برای جذب نیرو انقلابی و کار انقلابی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: و برای صدور و یارکشی انقلاب نیاز به روحیه جهادی است و بیشترین سهم بسیجیان در فرمان آتش به اختیار برای جذب انقلاب و خدمت به نفع مردم نهادینه‌شده است.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار رسول سنایی راد در گردهمایی سیاسی، بصیرتی و روشنگری که در حسینیه ثارالله شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، داشت: روحیه قوم مداری خودشیفتگی و خودمحوری در دنیای غرب وجود دارد که از درون نژادپرستی با نفی اصالت‌ها و ارزش‌ها خود را برتر از دیگران می‌دانند

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها بازمانده دو تمدن قدیم روم و یکی یونان هستند و غیر این دو تمدن را وحشی می‌دانستند افزود: غربی‌ها به‌شدت انحصارگرا هستند تا مزیت‌ها و امتیازات را برای خود حفظ کنند برخلاف آنچه شعار آزادی می‌دهند در رقابت برای انحصار قدرت‌طلبی دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امریکا فقط در بحث هسته‌ای نیست که دعوا راه می‌اندازد تا خود قدرت هسته‌ای را به دستاورد و حق وتو داشته باشند، بلکه امروز نگران هستند در منطقه غرب آسیا یک قدرت شکل گیرد چون‌که بیداری و گرایش به سمت هویتی که به اسم هویت دینی و اسلامی پدید بیابد. و این بیداری احیاکننده یک هویت است.

سردار سنایی راد بابیان اینکه انقلاب اسلامی گرایش نه غربی و نه شرقی بلکه اسلام دارد بیان کرد: در ایران جمهوری اسلامی شکل گرفت در میان محرومان و تحقیرشدگان گرایش به انقلاب و اسلام رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: ایران جزء 5 کشور برتر دنیا بوده و باهمت، پرکاری، تلاش برای خدمت باروحیه جهادی می‌توان در تمام عرصه‌ها پیروز بود همان‌گونه درگذشته کشورها به دلیل انحصارطلبی و ترس از جو سنگین علیه ایران هیچ‌یک از امکانات را به ما ندادند اما امروز ایران توانسته به قدرت‌های زیادی ازجمله قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: درون اسلام هویت‌هایی شکل‌گرفته که هویت‌های معارضی که سعی در فرسایشی توان و اعتباردارند را درخطر قرار داده و اگر امروز همت بلند مدافعان حرم در عراق و سوریه نبود اکنون امنیتی در داخل کشور دیده نمی‌شد.

وی گفت: فردی که این هویت را پیداکرده و در جست‌وجوی شهادت است، به دنبال فرهنگ متعالی که نه‌تنها خوبی‌ها را برای خود بلکه برای دیگران هم می‌خواهد ما در سوریه برای انسانیت هم می‌جنگیم؛ و در سوریه مقابل کسانی ایستاده‌ایم که چهره اسلام ناب محمدی را می‌خواهند معدود کنند‌ کسانی که در اوج تهوش هست، امروز کسانی که مجاهدت را از اسلام آموختند در مقابل این تکفیری‌ها ایستاده اندو چهره این تکفیری‌ها پاک خواهند کرد.

سردار سنایی راد اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال فرسایش قدرت اسلام است که یکجا با تکفیری هاو یکجا باشند 2030 آنجا خشن سخت است و اینجا در بدنه مردم و جامعه به شکل نرم سعی در اخلال ایجاد کردن بلوک محکم اسلام در جهان را داشته و خواهان فاصله انداختن بین مؤلفه‌های قدرت و مؤلفه‌های سلطه هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سند 2030 فقط آموزشی نیست شبیه این سند در عرصه‌های دیگر وجود دارد افزود: حضرت امام (ره) فرمودند: اگر در کشور فرهنگ و تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع بیگانگان دور خواهد شد.

وی بابیان اینکه دشمن مشکل اصلی ما را این فرهنگ اسلامی مبیند عنوان کرد: ما به جوانانمان فرهنگ اسلامی می‌آموزیم نه سند 2030 که نسل ما طوری تربیت کند که به‌جای مقاومت آغوش باز کند در مقابل ارزش‌های غرب گردی و لذا ما استانداردهای آنان را نخواهیم پذیرفت آن‌ها می‌خواهند نسل جوان ما را مطابق خود تربیت کنند.

سردار سنایی راد با تأکید بر اینکه هرجایی که دولت‌ها نسبت به مواضع ارزشی خود کوتاه آمده و ضعف نشان دادند دشمن باقدرت ایستاده و حرف خود را به کرسی نشانده خاطرنشان کرد: با تفکر بسیجی می‌توان چشم طمع بیگانگان را کور کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه هدف ما حفظ مقاومت در منطقه است گفت: عمق راهبردی ما با حفظ مقاومت در منطقه عظیم می‌گردد و لذا در مواجه با جریان نرم داخلی که این روزها از طریق جریان نفوذ در میان مسئولین با تغییر محاسبات و میان مردم با تغییر ذائقه‌ها است، بایستی بسیج را در میان آحاد جامعه توسعه و ترویج دهیم و اگر این تفکر همه‌گیر شود جنگ نرم دشمن خنثی می‌شود

وی تصریح کرد: بسیج بایستی قدرت جاذبه داشته و با صبر و روحیه جهادی افرادی فعال، عاقل، صبور و بصیر را تحویل جامعه دهد که اگر این فرهنگ و تفکر بسیجی فراگیر شود جنگ نرم دشمن هم خنثی خواهد شد.

سردار سنایی راد بیان کرد: در عرصه عمل تبلیغ داشته باشیم و برای صدور و یارکشی انقلاب نیاز به روحیه جهادی است و بیشترین سهم بسیجیان در فرمان آتش به اختیار برای جذب انقلاب و خدمت به نفع مردم نهادینه‌شده است.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات
آخرین اخبار