"حنا ربانی" دختر تازه مسلمان گفت:

حضرت معصومه(س) الگوی علم و عفاف

"حنا ربانی" دختر تازه مشرف شده کشور اندونزی به دین اسلام گفت: ما باید سعی کنیم با تبیین ابعاد و ویژگی‌های حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی علم و عفاف؛ زنان و دختران آراسته به این ویژگی‌ها تربیت کنیم .
کد خبر: ۸۸۹۲۷۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با روز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) جشن بزرگ "دختران آفتاب" در اراک به همت حوزه‌های مقاومت بسیج کوثر سپاه اراک در کانون امام علی(ع) برگزار شد.

این مراسم که به منظور تکریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی الگوی مناسب به دختران مسلمان و ارتقای سطح بینش و بصیرت آنان برگزار شد "حنا ربان" از جمله دختران اندونزیایی مشرف شده به دین اسلام در این مراسم حضرت معصومه(س) را نمونه بارز و الگوی کامل و بی‌نظیری برای تمام دختران در هر عصر و زمانی دانست و گفت: بایستی نسبت به شناخت حضرت معصومه(س) به عنوان بهترین الگو برای دختران همت بیشتری گماردیم.

وی در ادامه به زندگانی خود و نحوه تشرفش به تشیع را تشریح کرد و افزود: آزادی به سبک غربی‌ها یعنی نداشتن حجاب و قرار ندادن پرده و حجابی در روابط خود با نامحرم که این کشورها سعی می کنند این ایده و تفکر را به کشورهای اسلامی سرایت داده و آن را جایگزین احکام الهی نمایند.

این تازه مسلمان کشور اندونزی تصریح کرد: که اگر جامعه ما به عنوان یک جامعه اسلامی الگوهای دینی خود را بشناسد تحت تاثیر این الگوها و اینگونه تفکرات قرار نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دختران نقش مهمی در اجتماع دارند و هر دختری که طبق اصول اسلامی تربیت شود، می تواند خدمات زیادی را به جامعه داشته باشد؛ افزود: راهی که می‌تواند دختران ما را به رشد و شکوفایی برساند در گام اول شناخت خود و پس از آن پیدا کردن الگوهای مناسب است.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم با تبیین ابعاد و ویژگی‌های حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی علم و عفاف؛ زنان و دختران آراسته به این ویژگی‌ها تربیت کنیم .

بیات مسئول بسیج خواهران ناحیه اراک در پایان این مراسم هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح بینش و بصیرت دختران جوان درخصوص مسائل مربوط به این قشر بالاخص حفظ حرمت عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و فرهنگ سازی برای چهار صفت عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت در بین دختران جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات