مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران دهه کرامت را بهترین فرصت برای برآورده شدن حاجات دانست و بر استفاده از این فرصت جهت تقرب به خداوند تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۴۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام مهدی مرادی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران ، در جمع پرسنل سپاه ناحیه دهلران با تأکید بر اینکه ما باید زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت(ع) مزین کنیم، اظهار داشت: ما وظیفه داریم ترویج سبک زندگی ائمه را به عنوان یک رسالت در نظر بگیریم.

وی با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) افزود: ولادت کریمه اهل بیت(ع) که مظهر کرامت و لطف و مرحمت است بهترین فرصت برای بهره بردن از رحمت الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: کرامت و احسان از ویژگی های برجسته آن حضرت است و امروز همه مردم ایران بر خوان نعمت حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) که مظهر کرامت است نشسته و روزی می خورند.

وی تأکید کرد: ابتدای ماه ذی القعده که ولادت کریمه اهل بیت(ع) و یازدهم این ماه که ولادت امام رئوف؛ امام رضا(ع) است، دهه کرامت نامگذاری شده تا مردم در این روزها از خوان گسترده کرم این دو نور درخشان استفاده کنند.

حجت الاسلام مهدی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: خوش به حال آنهایی که با نیت پاک و خالص تقاضای حاجات خود از پروردگار را به وسیله اهل بیت(ع) بیان می کنند و کرامت و لطف و رأفت بانوی کرامت و امام رئوف را وسیله ای برای تقرب به خداوند و رفع حوائج خود قرار می دهند

ارسال نظرات