مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در سپاه ناحیه ایوان گفت:دهه کرامت فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۷۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "عبداله طالبی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان، با تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت گفت:دهه کرامت فرصت طلایی برای نشر معارف و اندیشه های اهل بیت(ع) است.

طالبی با بیان این که دهه کرامت فرصت ارزنده تبیین فرهنگ رضوی است،اظهار کرد: نیاز است از این ایام نورانی به منظور تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه تلاش های شایسته ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در زندگی حضرت معصومه (س) نکات فراوانی برای الگو گرفتن دختران جوان فراهم است افزود: دختران و جوانان باید از معرفت دینی حضرت معصومه سلام الله علیها الگوگیری کنند تا بتوانند در مراحل زندگی موفق و سربلند باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان احترام به دختران را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت :سالروز ولادت حضرت معصومه(س) روز احیای هویت دختران است و ما باید به آنها احترام بگذاریم.: بررسی آیات قرآن به ما می فهماند که ایمان توأم با عمل صالح، سرمایه اصلی بشر برای نیل به قله رفیع سعادت و نیک بختی در دنیا و آخرت است.

طالبی خطاب به مسئولان فرهنگی گفت مسئولان بخش فرهنگی جامعه وظیفه دارند سیره زندگی حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما را برای نسل جوان تبیین کنند تا از بسیاری انحرافات جلوگیری شود.

وی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در دهه کرامت تاکید کرد و اظهار داشت: مردم در این دهه ضمن برپای مراسم ویژه باید با معارف و اهداف اهل بیت(ع) نیز بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات