دوره توانمند سازی اساتید جهت ارتقاء سطح روشهای تدریسی و پالایش اساتید برگزار شد

دوره توانمند سازی اساتید جهت ارتقاء سطح روشهای تدریسی و پالایش اساتید به مدت 2 روز در محل معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان کرمان برگزار گردید که برنامه های این دوره به شرح زیر می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  دوره توانمند سازی اساتید جهت ارتقاء سطح روشهای تدریسی و پالایش اساتید به مدت 2 روز در محل معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان کرمان برگزار گردید که برنامه های این دوره به شرح زیر می باشد.
حجه السلام و المسلمین محمد علی محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... استان کرمان سخنران افتتاحیه دوره و همچنین حجه السلام محمد رضایی مسئول معاونت تعلیم و تربیت استان نیز توجیه برنامه های دوره  را بر عهده داشت .
پالایش مدرسین در دوره توانمند سازی اساتید به 2 شکل کارگاه خواهران و برادر انجام شد که در هر کدام از این کارگاه ها مدرسین 5 دقیقه وقت تدریس و 3 دقیقه وقت پاسخ گویی به سوال استاد کارگاه را داشتند که توسط اساتید دعوت شده مورد ارزیابی قرار گرفتند و در آخر جمع بندی از تدریس مدرسین و بیان تقاط قوت و ضعف توسط اساتید کارگاه صورت گرفت
ویژه برنامه این دوره حضور حضرت آیت ا... حائری شیرازی در کلاس اخلاق و سخنرانی ایشان برای مدرسین دوره بود که محتوای سخنرانی ایشان در ارتباط با ولایت الله و ولایت طاغوت بود و این که در زندگی ،انسان باید سعی کند که ولایتش الهی باشد.
یعنی مجاری و مجرا ، تمثیلی که ایشان برای مجاری و مجرا به کار بردند مثل برق و سیم برق یا آب و لوله آب بود که لوله آب  مجرای آب است که باید روی انسان (یعنی محلی که آب در آن جاری شود) که انسانها مجاری ولایت الهی هستند.
آیت ا... حائری شیرازی ادامه داد : ویژگی های ولایت الهی عبارتند از : 1-با مردم مدارا کند 2-اهل صداقت باشد3-مروت نسبت به مردم دارند4-دوستی و محبت را روی مردم پیاده کنند
وی گفت: ویژگی های طاغوت نیز عبارتند از :1-انسانها را دوست ندارند2-اهل مودت نیستند3-آدم کشی می کنند.
آیت ا... حائری شیرازی خاطر نشان کرد : اکنون ولایت طاغوت در داعش ، تکفیری ها و دشمنان اسلام ظهور پیدا کرده است و در قبل از انقلاب هم ، ولایت طاغوت روی شاه پیاده شده بود ؛ در آن  زمان ولایت طاغوت بود که مردم را شکنجه می داد، ولی حضرت امام ولایت الله بودند که توانستند ویژگی های ولایت الهی را به مردم منتقل کنند.
وی عنوان کرد : باید سعی کنیم هر شخص ولایت الهی را روی خودش پیاده کند وعیوب ونقص را از خودش دور کند و در آخر شما که در صالحین هستید اگر می خواهید تأثیر گذار باشید ، باید 99درصد به خود سازی بپردازید که اگر خودسازی صورت بگیرد دیگر نیازی به تبلیغ نیست و رفتار و برخورد ما روی مردم تأثیر می گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار