جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پیشرفت و آبادانی باید با پیوست فرهنگی باشد/ رفع محرومیت زدایی مهمترین برنامه بسیج و سپاه

بوشهرـ جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: باید بتوانیم مشکلات امروز را رفع کنیم نه اینکه خود مشکل ساز باشیم و از ظرفیت و پتانسیل مردم در همه امورات استفاده کنیم و پیشرفت و آبادانی به پیوست فرهنگی محور اصلی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سرهنگ حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جلسه قرارگاه آبادانی بابیان اینکه رفع محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف سپاه و بسیج است، گفت: با همکاری مجموعه گروه های جهادگر در سه دهستان به مدت دو سال اقداما عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و غیره انجام می شود.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: این طرح به عنوان الگو است و بعداز اعلام نتیجه به صورت همزمان در 20 دهستان دیگر اجرا خواهد شد.

خرمدل افزود: این مجموعه با هدف محرومیت زدایی با پنج کارگروه تعلیم و تربیت، فرهنگی، اشتغال، زیر ساخت و سلامت فعالیت خواهد کرد و خدمات را به مردم در مناطق محروم ارائه خواهد شد و در صورت نیاز از ظرفیت های دیگر استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بعد از انجام واجبات مهمترین است، عنوان کرد: نباید از بی توجهی برخی دستگاها در جهت خدمت رسانی دچار یاس و نا امیدی شویم بلکه باید برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که دشمنان علیه مردم و نظام در حال برنامه ریزی هستند و باید با اتحاد و همدلی بتوانیم از این مرحله تاریخ عبور کنیم.

خرمدل تصریح کرد: باید بتوانیم مشکلات امروز را رفع کنیم نه اینکه خود مشکل ساز باشیم و از ظرفیت و پتانسیل مردم در همه امورات استفاده کنیم و پیشرفت و آبادانی به پیوست فرهنگی محور اصلی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز انتقال فرهنگ امری ضروری است و این فرهنگ با فکر پیرامون مسائل ارزشی در راستای گفتمان انقلاب باشد./انتهای پیام


ارسال نظرات