مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

شهر هیدج قابلیت بالایی برای ایجاد شهر بدون مددجو دارد

شهر هیدج قابلیت بالایی برای ایجاد شهر بدون مددجو داشته و باید با برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت اثربخش در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهر زمینه تحقق آن در سال جاری فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۲۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران که با رویکرد تحلیل وضعیت خدمات ارائه‌شده در شهرستان ابهر برگزار شد بر رصد و پایش برنامه‌های شهرستان در همه بخش‌ها به‌منظور افزایش خدمات مؤثر به جامعه هدف تأکید کرد.

هدایت صفری در این جلسه بابیان اینکه هدف از بررسی وضعیت شهرستان‌ها دستیابی به فهم و زبان مشترک در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت در استان عنوان کرد و گفت: شهرستان‌ها در خط مقدم اجرای برنامه‌های کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند و با تحلیل و ارزیابی فعالیت‌های انجام‌شده در بخش‌های اجرایی خلاء های موجود در کار شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بررسی کارکردهای شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف نقاط قوت نیز شناسایی‌شده و با برنامه‌ریزی مناسب این نقاط تقویت‌شده و در حوزه اجرا اثربخش می‌شوند ، افزود : ارزیابی فعالیت‌های شهرستان‌ها در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف موجب تقویت گفتمان فقرزدایی در سطوح اجرایی شده و بهبود مستمر در کار اتفاق می‌افتد .

صفری یکی از اهداف برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها را ایجاد همدلی در مجموعه به‌منظور افزایش کار آیی و اثربخشی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد : با این نگاه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در ابعاد کمی و کیفی ارتقاءیافته و موجب شکل‌گیری عمل صالح در مجموعه می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : با عمل صالح مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در کار شکل‌گرفته و زمینه رسیدن به اهداف سازمانی این نهاد را در بخش‌های مختلف فراهم می‌کند .

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در کمیته امداد امیدآفرینی در اقشار ضعیف و نیازمندان جامعه است ، اظهار کرد : با همدلی و تعامل و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف توسعه متوازن در کارها شکل‌گرفته و عملکرد ما موجب شیرین‌تر شدن ذائقه دهک‌های پایین جامعه می‌شود .

صفری با تأکید بر نوآوری و خلاقیت در کارها به‌منظور فراهم کردن زمینه خدمت‌رسانی مؤثر به جامعه هدف تأکید کرد و ادامه داد: بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بومی در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و ارائه طرح‌های نو و بدیع در حوزه‌های مختلف موجب می‌شود خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت : تحقق 137 درصدی برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان ابهر نشان از ظرفیت بالای خدمت‌رسانی در این شهرستان و شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به خانواده‌های نیازمند است .

وی یکی برنامه‌های مهم کمیته امداد در شهرستان ابهر را تحقق شهر بدون مددجو در شهرهیدج عنوان کرد و افزود: شهر هیدج قابلیت بالایی برای ایجاد شهر بدون مددجو داشته و باید با برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت اثربخش در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهر زمینه تحقق آن در سال جاری فراهم شود .

صفری تأکید کرد: استفاده از ظرفیت موجود در حوزه کارهای خیرخواهانه در شهر هیدج به‌ویژه بهره‌گیری از ظرفیت مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به این مراکز از راهکارهای مهم در این بخش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار