بخشدار بندزرک:

یازدهمین دوره جشنواره آسمان هشتم در «بندزرک» میناب برگزار می شود

بخشدار بندزرک از برگزاری یازدهمین دوره جشنواره آسمان هشتم با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در روستای کردر رضوی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۵۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛علی بلاک  بخشدار بندزرکبیان داشت: جشنواره فرهنگی و ورزشی آسمان هشتم با رویکرد اجرای برنامه ها بصورت مشارکت مردمی و خود جوش برگزار می شود و اکنون پس از 10سال برگزاری موفق این جشنواره به عنوان یک برند فرهنگی و مذهبی شهرستان میناب در سطح کشور معرفی و شناخته می شود.

بخشدار بندزرک عنوان داشت: روستای کردر به عنوان نماینده شهرستان میناب در حوزه برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی توانسته نقش سازنده ای را در سطح کشور داشته باشد و برگزاری موفق سه دوره جشنواره سرود رضوی در سطح ملی نمایانگر این موضوع است.

بلاک گفت: امسال نیز دبیرخانه این جشنواره با رویکرد افزایش سطح کیفی برنامه ها، برنامه ریزی متفاوتی را در نظر دارد که می توان به برگزاری همایش هزار نفری دختران در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در شهر میناب و همایش بزرگ رضوی با حضور مردم شهرستان و برگزاری مسابقات سرود با حضور گروههای شرکت کننده از شهرستانهای بندرعباس، قشم، سیریک، رودان، حاجی آباد و میناب تنها بخشی از برنامه است.

بخشدار بندزرک در خصوص برگزاری هشت جشن در هشت روستای شهرستان میناب گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره آسمان هشتم  امسال شاهد برگزاری هشت جشن بزرگ در ایام دهه کرامت در سطح هشت روستا از چهار بخش شهرستان خواهیم بود که گروههای فرهنگی در قالب قاریان برجسته قرآن ، مداحان و سخنرانان و گروه های نمایشی اعزامی از مشهد مقدس به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بلاک با اشاره به فعالیت خوب ورزشکاران درحوزه ورزشی جشنواره عنوان داشت: در بخش ورزشی با رویکرد توجه و احیای بازیهای بومی محلی شاهد برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی در قالب 9 رشته ورزشی خواهیم بود که با توجه به زمان مورد نیاز برای بازیهای تیمی این  مسابقات از تاریخ24 تیر ماه اغاز شده است که در سالن های مختلف ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

بخشدار بندزرک با اشاره به زمان برگزاری جشنواره گفت : جشنواره آسمان هشتم همزمان با آغاز دهه کرامت  از دوم مرداد ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد و با اجرای برنامه های مختلف ادامه  خواهد داشت و در 19 مرداد با حضور مهمانان کشوری و استانی به کار خود پایان خواهد داد.

وی با تقدیر از دبیرخانه برگزاری جشنواره در روستای کردر و دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و همه دستگاههای ا جرایی شهرستان و استان و همچنین کانون های فرهنگی شهرستان و استان که هرساله در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند خواستار برگزاری جشنواره در سطح کشوری شد.

ارسال نظرات