خبرهای داغ:

خاطرات مهدی طحانیان شنیدنی شد/ بازتولید «گلستان یازدهم» در قالبی جدید

کتاب گویای سه عنوان پرمخاطب انتشارات سوره مهر از سوی واحد سوره مهر الکترونیک تولید و در بازار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۹۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سوره مهر الکترونیک در ادامه تولید کتاب‌های گویا اقدام به تولید سه اثر دیگر از کتاب‌های پرمخاطب خود کرده است. کتاب «گلستان یازدهم» از جمله این آثار است که به قلم بهناز ضرابی‌زاده نوشته شده و قرار است با صدای سعیده فرضی تولید شود.

«گلستان یازدهم» داستان زندگی شهید علی چیت‌سازیان به روایت زهرا پناهی‌روا است که سال گذشته انتشارات سوره مهر به همراه تقریظ مقام معظم رهبری در همدان رونمایی کرد. این اثر که با زبانی ساده و شیرین نوشته شده، داستان زندگی یکی از زنانی است که جنگ بر زندگی آنها آوار شده است.

کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» از دیگر آثاری است که قرار است کتاب گویای آن تولید و برای دوستداران به ادبیات دفاع مقدس عرضه شود. این اثر روایتگر خاطرات مهدی طحانیان، یکی از نوجوانان حاضر در جنگ تحمیلی است که به قلم گلستان جعفریان نوشته و از سوی سوره مهر منتشر شده است.

«آبنبات هل‌دار» نیز سومین اثری است که قرار است کتاب گویای آن تولید و عرضه شود. این اثر که به قلم مهرداد صدقی نوشته شده، یکی از کتاب‌های سوره مهر در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.

«آبنبات هل‌دار» داستان طنزی است از زبان یک کودک بجنوردی به نام محسن که برادر بزرگ‌ترش قرار است به جبهه برود. راوی داستان، فرزند آخر یک خانواده پنج‌نفری است. آن‌ها همراه مادربزرگشان دریکی از محله‌های قدیم بجنورد زندگی می‌کنند. فضای داستان سراسر ماجراهای خنده‌دار و حیرت‌آور است؛ ماجراهایی که محسن آن‌ها را ایجاد می‌کند.   

فضای جذاب داستان در کنار لحن صمیمی و ساده راوی که در بسیاری از موارد باهمان گویش محلی بجنوردی همراه شده، باعث همراهی بیشتر مخاطبان با این داستان می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها