در راستای اشاعه نماز اول وقت؛

نماز جماعت در پارک سردار جنگل شهرستان محلات برپا شد

به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات و مشارکت نیروی انتظامی در راستای اقامه نماز اول وقت در ایام تابستان نماز اول وقت در پارک سردار جنگل این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۶۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز جماعت به همت ناحیه مقاومت بسیج محلات نماز جماعت در پارک سردار جنگل این شهرستان برپا شده است.

سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نرم خود علیه نظام اسلامی با تضعیف معنویت در جامعه اسلامی به دنبال استحاله فرهنگی هستند، گفت: دشمنان نظام اسلامی که در جنگ سخت ملت ما را آزمودند و در مقابل مقاومت این ملت به زانو درآمدند در جنگ نرم تمام عیار وارد شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه دشمن با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و برنامه‌ها و تبلیغات ماهواره‌ای به دنبال کمرنگ کردن معنویت و تضعیف باورها و اعتقادات مردم ما به ویژه نسل جوان هستند تا جامعه را به انحراف کشانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: حفظ دستاوردهای و آرمان‌های انقلاب اسلامی از وظایف سپاه و بسیج است که در این راستا از هیچ کوشش و برنامه‌ریزی دریغ نخواهد کرد و در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان خواهد ایستاد

سرهنگ پاسدار مطلبی یادآور شد: نماز ستون دین است و اگر اقامه نماز جماعت در جامعه پر رنگ تر شود بی‌شک باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی که امروزه جامعه ما را در برگفته است کاهش خواهد داد.

وی افزود: جوان و نوجوان، سالمندان و تمامی اقشار مختلف جامعه ما بایستی به صورت منسجم ضمن حضور در مساجد و حرکت در مسیر گسترش فرهنگ نماز جماعت در جامعه اسلامی، بر آگاهی و هوشیاری خود نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای بیافزایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز جماعت سپاه ناحیه مقاومت در تمام تابستان اقدام به اقامه نماز جماعت در پارک سردار جنگ این شهرستان کرده است که خوشبختانه ضمن استقبال از سوی همشهریان از سوی مسافران نیز مورد استقبال قرار گرفته است و امیدواریم شاهد حضور هرچه بیشتر خانواده‌ها در این مرراسم معنوی و پرفیض باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات