برگزاری کارگاه آموزشی توجیه مربیان قرآنی در اردل

کارگاه آموزشی توجیهی مربیان و فعالان قرآنی حوزه ها و پایگا ههای بسیج شهرستان اردل با هدف راه اندازی حلقه های قرآنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۴۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مصیب میراحمدی ، مربی قرآن سپاه ناحیه اردل عنوان کرد: تلاوت و انس با قرآن کریم با عث رشد و پرورش روح و روان ادمی می شود. و همین فضیلت با عث گردیده که تلاوت و قرآئت قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار باشد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر بزرگ اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) افزود: اگر زندگی سعادت مندان و مرگ شهدا و نجات در روز جزا و امنیت در روز هراس و نور در روز ظلمت و سایبان در روز حرارت شدید و سیراب شدن در روز عطش و ارزش و سنگینی در روز سبکی اعمال ر ا می خواهی، پس قرآن را مطالعه کن؛ چرا که قران یاد آور رحمان و حافظ از شیطان و عامل برتری در ترازوی اعمال است.

استاد میرزا پور، از اساتید قرآنی در سطح بسیج استان نیز در این کارگاه آموزشی توجیهی عنوان کرد: منظور از روایات درباره قرآن فقط خواندن آیات نیست؛ بلکه خواندن مقدمه ای برای فهم قرآن است و درک آن نیز در جای خود مقدمه ای برای محقق ساختن دستور های آن در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی گفت: به طور قطع اگرمسلمانان از مفاد سوره های قرآن در زندگی خود الهام بگیرند، همه پاداش ها و خواسته های مشروع دنیا و آخرت را از آن خود خواهند کرد.

ارسال نظرات