فرمانده ناحیه سپاه دشتی:

حجاب موجب کرامت و مصونیت زنان است

فرمانده سپاه دشتی گفت: ترویج حجاب و عفاف عامل رشد جامعه به ویژه به لحاظ معنوی و فرهنگی بوده و موجبات کرامت، شخصیت و در درجه مهم تر مصونیت زنان جامعه اسلامی را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۴۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری از دشتی؛ علی غضنفری به مسئله حجاب در آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: حجاب موجب کرامت و مصونیت زنان است .
وی حجاب و عفاف را از ضروریات دین اسلام و سرچشمه کمال دانست و درادامه دیدگاه برخی از بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام در این زمینه را بازگو کرد .

وی با تاکید بر تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب در جامعه اظهارداشت: ترویج حجاب و عفاف عامل رشد جامعه به ویژه به لحاظ معنوی و فرهنگی است وباید برای گسترش روز افزون آن در استان تلاش و برنامه ریزی شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ناحیه دشتی،  گفت: اهمیت دادن به مساله عفاف و حجاب سبب واکسینه شدن جامعه در برابر انواع توطئه های شوم فرهنگی دشمنان می شود . 

وی تصریح کرد: دو واژه حجاب و عفاف نزدیک به هم هستند و به عنوان دو ارزش درجامعه بشری و اسلامی مطرح است در نگاه اول از این دو واژه یک معنا تصور می شود امااز لحاظ دیگر مورد بررسی قرار می گیرد حجاب به معنی مانع شدن است و عنوان عفاف یکحالت درونی و نفسانی است.

غضنفری با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید یک مساله مهم در جامعه باشد،تصریح کرد: برخی تصور می‌کنند که حجاب و عفاف تنها ویژه بانوان است، درصورتی که این‌گونه نیست و مردان هم باید دارای عفت باشند .

وی تاکید کرد: پدران در منزل و در کنار فرزندان خود باید حجاب و عفت را رعایت کنند، چرا که کودکان پدران خود را الگو قرار داده و در بیرون با همین کیفیت بادیگران برخورد می‌کنند .

ارسال نظرات