در دانشگاه امام حسین(ع) تهران انجام شد؛

دیدار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با نیروهای آموزشی

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با نیروهای آموزشی این یگان در دانشگاه امام حسین علیه السلام تهران دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۲۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری با نیروهای آموزشی و دانش آموخته مقاطع کاردانی، کارشناسی و دافوس، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دانشگاه امام حسین علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با تأکید بر لزوم فراگیری مطالب مطرح شده در دوره آموزشی و بکارگیری آنها در محیط کاری و عملیاتی، اظهار کرد: هرمقدار که در دوره آموزشی عرق ریخته شود به همان میزان از ریخته شدن خون در میدان نبرد پیشگیری می شود.

سردار علی محمد اکبری، افزود: دوره های آموزشی بهترین فرصت برای خودسازی است، لذا از این زمان برای تهذیب نفس و افزایش روحیه خودباوری استفاده کنید و تجربیات خویش را در بحث های علمی، آموزشی، رزمی و معنوی و اعتقادی افزایش دهید.

وی، با تقدیر از زحمات اساتید و مربیان دانشگاه امام حسین علیه السلام، گفت: نیروی انسانی از مؤلفه های اصلی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که متکی به باورها و اعتقادات مذهبی هستند و انجام مأموریت های محوله در سلسله مراتب فرماندهی را رسالت الهی در حکومت ولایی تحت زعامت ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا می دانند.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود از سوی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به نیروهای آموزشی اهدا شد.

ارسال نظرات