سردار باقر زاده:

یاد شهیدان باید همراه با تدبیر و عبرت گیری باشد

رئیس کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح گفت: اگر ملت ایران عزیز است به خاطر این است که از امام خمینی (ره) پیروی کردند و هم اکنون نیز از امامشان پیروی می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۷۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان بروجن با حضور سردار سید محمدباقرزاده، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در این یادواره گفت: دغدغه مقام معظم رهبری این است که مبادا یادواره های شهدا تکراری شود و اثرگذاری یادواره ها کم شود و یاد شهیدان باید همراه با تدبیر و عبرت گیری باشد.

سردار سید محمد باقرزاده ادامه داد: ما در مسئله شهدا خیلی از مسائل را باید موشکافی و رمز گشایی کنیم ، یکی از این مسائل مادران شهدا می باشند که با حیاء و عفت و با چادران خود حفظ دین کردند و چنین فرزندانی را تربیت نمودند.

وی اضافه کرد: ما گاها فکر می کنیم که شهدا رفتند و ما ماندیم و این درست نیست، در صورتی که شهدا به دلیل اتصال به باقی و خداوند متعال جاودانه هستند.

سردار باقرزاده اظهار داشت: مهمترین درسی که از شهدا می گیریم مقابله با نفوذ دشمن است و مابرای سد کردن راه دشمن باید راه شهدا را برویم و هدف شهدا جزء برای رضای خدا نبود و همین عامل پیروزی آنها بود.

وی، گفت: امروز نفوذ دشمن یکی از مهمترین مسائل است. خصوصا نفوذ فکری، سیاسی و فرهنگی که اگر این نفوذها حاکم شوند دیگر از دامن زن مرد به معراج نمی رود و نقطه مقابل نفوذ ایستادگی و عزت می باشد، که اگر عزت رفت ذلت خواهد آمد.

سردار باقرزاده، افزود: رمز عزت مردم ایران اطاعت از امام جامعه است و اگر ملت ایران عزیز است به خاطر این است که از امام خمینی (ره) پیروی کردند و هم اکنون نیز از امامشان پیروی می کنند.

ارسال نظرات