ناحیه ارزوئیه برگزارکرد:

نشست خانوادگی با موضوع صیانت از خانواده

حجت الاسلام نصرالله پور:حجاب درون و حیا بسیار ارزش دارد ومهم می باشد،حریم ها باید در خانواده مورد توجه قرار بگیرد ،چرا که بی حیایی بی دینی می آورد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۰۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت السلام دکتر جواد نصرالله پور امام جمعه شهرستان ارزوییه در این مراسم گفت:حجاب و حیا سبب صیانت خانواده  می شود  وتکریم زن ،این گوهر گرانقدر آن را از دست برد هوسرانان باز می دارد.
ایشان در ادامه در تبیین این حدیث از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند"هرکس حیا ندارد ، دین ندار" توضیح دادند: حجاب درون و حیا بسیار ارزش دارد  ومهم     می باشد . حریم ها باید در خانواده هم مورد توجه قرار بگیرد ،چرا که بی حیایی بی دینی می آورد.
 
 امام جمعه ارزوییه ابراز داشت : به گفته مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید فضای مجازی ملی را که توسط نخبگان بسیجی طراحی شده به کار گیرند ،  این موضوع در صورتی است که برنامه های  اینترنت جهانی ذهن جوان ما را تحت مبانی خصمانه خود شکل می دهد وجوانی که باید در فضای پاک هدایت شود این چنین طعمه بی بصیرتی ها می شود .
 
 دکتر نصرالله پور افزود: جوانان دیروز را به درس گرفتن از حسین فهمیده ها فرا می خواندیم  وامروز باید از غیرت مدافعان حرم بگوییم .دشمن روی جوان ما  وحیای جوانان و حجاب جوانان برنامه ریزی کرده است،  پس باید آگاه وبصیر باشیم .

 حجت الاسلام والمسلمین نصر الله پور در پایان افزود: زنان کرامت و عفتشان را الحمدالله روز به روز تقویت می کنند که انشا الله  مهدی یاوران را تربیت کنند.
                                           

ارسال نظرات