جانشین سپاه مالک اشتر استان بوشهر:

اگر نیروهای بسیجی توقف کنند اسلام دچار آسیب می شود

بوشهرـ غلامرضا شهابی جانشین سپاه مالک اشتر استان بوشهر گفت: فقط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در راستای فعالیت فرهنگی حرکت دارند و اگر نیروهای بسیجی توقف کنند اسلام دچار آسیب و مشکل جدی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ غلامرضا شهابی جانشین سپاه مالک اشتر استان بوشهر در بازدید از حوزه شهدای هسته ای اظهار کرد: در حوزه های مقاومت بسیج اقداماتی انجام می شود که نشان می دهد از پویایی و تحرک و حضور بسیج در جامعه است.

وی افزود: مشکلات جامعه با حضور بسیجیان و تعامل سازمان بسیج با دستگاه های دیگر رفع خواهد شد و به آن واقعیت خواهیم رسید.

شهابی اذعان داشت: باید ارتباط در همه رده های بسیج در سطح حوزه، پایگاه و ناحیه بهتر برقرار شود تا مواردی که روند کار را کند می کند پیشرونده تر شوند و به جایگاه اصل برسیم.

وی هدف از حضور در جمع بسیجیان رفع مشکلات آن ها دانست و افزود: در پایگاه های مقاومت، فعالیت ها و تلاش ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و می توان در موضوعات ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و حلقه های صالحین یک ترکیب بندی به وجود آورد.

جانشین سپاه مالک اشتر استان بوشهر گفت: در سطح مدیریت دولت معمولا اقدامات فرهنگی تعطیل شده است که مقام معظم رهبری موضوع ولنگاری فرهنگی را مطرح کردند.

شهابی با بیان اینکه بودجه های فرهنگی برخی از نهادها در جاهای دیگر هزینه می شود اظهار کرد: فقط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در راستای فعالیت فرهنگی حرکت دارند و اگر نیروهای بسیجی توقف کنند اسلام دچار آسیب و مشکل جدی خواهد شد و باید به هر شیوه ای که شده است این حرکت را ادامه دهیم.

وی افزود: دشمن برنامه ریزی برای براندازی 50 ساله دارد و هر جا کودتایی به جز ایران انجام شد موفق بوده است که این مقاومت نیز مدیون مدیریت مقام معظم رهبری هستیم.


ارسال نظرات