حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

اظهارات رئیس جمهور باید در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور باشد/ اقتدار موشکی به برکت نیروهای انقلابی بوده نه اقدامات دولت

حاجی‌دلیگانی گفت: اگر دولت کاری هم در راستای تقویت بنیه دفاعی و موشکی هم انجام داده وظیفه‎اش بوده، اما امروز بنیه موشکی به برکت نیروهای انقلابی و.. طراحی شده و صرفا مربوط به اقدامات دولت نیست.
کد خبر: ۸۸۸۵۴۱۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در جشنواره عمران سلامت مبنی بر اینکه این درست است آنهایی که این موشک را پرتاپ کردند، تلاش و فداکاری نمودند اما سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع این موشک را ساخته‌،.. بیان کرد: ما ازاینکه آقای روحانی ایمان آوردند به اینکه بایستی موشک داشته باشیم، خوشحال هستیم اما به آقای رئیس جمهور این توصیه را داریم که از یک بام و دوهوا بودن پرهیز کند؛ چراکه مواضع آقای روحانی در رابطه با موشک‎ها و سایر مسائل در مغایرت با همدیگر هستند.
 
حاجی‌دلیگانی در ادامه توضیح داد: این سیاست یک بام و دوهوایی رئیس جمهور خیلی کلیشه ای شده است چراکه وقتی نزد افرادی می‎رود که نیروهای انقلاب درآنجا حضور داشته باشند، حرفی می‎زند که آنها خوششان بیاید و زمانی که در جایی است که افرادی زاویه دار با انقلاب هستند حرفهایی بزند که آنها خوششان بیاید روش درستی نیست و دیگر قابل قبول نیست و رئیس جمهور بایستی در این رفتار خود تجدید نظر کند.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه اظهارات رئیس جمهور بایستی در جهت تقویت بنیه دفاعی و اقتدار کشور باشد تصریح کرد: گاها برخی مطالبی از آقای روحانی می‎شنویم که در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور نیست و نمونه آن هم همین مطلب اخیر اوست و وقتی که این گونه در بخش بنیه دفاعی و اقتدار کشور صحبت شود باعث طمع بیگانگان به کشور می‎شود.
 
حاجی‌دلیگانی در خاتمه تاکید کرد: وظیفه دولت تقویت بنیه دفاعی است و ازآنجایی که یکی از وزارتخانه های دولت وزارت دفاع است، اگر کاری در راستای تقویت بنیه دفاعی و موشکی هم انجام داده وظیفه‎اش بوده ضمن اینکه بخش دفاعی یکی از مباحثی است که کاملا حاکمیتی است و نمی‎شود آن را به بخش خصوصی واگذار کرد و انحصارا در اختیار حکومت است  و در رأس آن بنیه موشکی است که امروز به برکت نیروهای انقلابی، فکر انقلابی و تلاش انقلابی و با کارهای شبانه روزی سرداران شهید مثل شهید تهرانی مقدم  و دیگر عناصری که نامشان الان برده  نمی‎شود طراحی شده و صرفا مربوط به اقدامات دولت نیست، ملت ایران  نیز ممنون‎ این کسانی هستند که این طراحی‎ها را انجام دادند و این آبرو و عزت را به ملت ایران تقدیم داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار