رسایی در گفت‌وگو با «بسیج»:

عدم رسیدگی قوه قضائیه به موضوع بورسیه‎ها شائبه‎برانگیز است/ باج‎گیری دولت مانع رسیدگی به پرونده بورسیه‎ها

رسایی گفت: به نتیجه نرسیدن پرونده بورسیه‎ها در قوه قضائیه، این شائبه را در ذهن افکار عمومی تقویت می‎کند که شاید پای خود قوه قضائیه نیز در این قضیه درمیان است.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۶۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای پیرامون موضوع بورسیه‎ها و عدم رسیدگی قوه قضائیه به این موضوع تصریح کرد: به نتیجه نرسیدن پرونده بورسیه‎ها در قوه قضائیه حکایت از یک واقعیت تلخ می‎کند چراکه علی‎رغم تاکید چندباره رهبر معظم انقلاب و حتی یادآوری که امسال ایشان در جمع مسئولان قوه قضائیه داشتند و تعابیری که ایشان در این خصوص به کار بردند که در حق این دانشجویان ظلم شده، وقتی با گذشت بیش از 2 سال، قوه قضائیه این موضوع را مورد بررسی قرار نمی‎دهد، این شائبه در ذهن افکار عمومی تقویت می‎شود که شاید پای خود قوه قضائیه نیز در این قضیه درمیان است و دولت هم با توجه به روحیاتی که دارد، سعی می‎کند به نوعی با باج‎گیری موانعی را جلوی این رسیدگی قرار دهد.

رسایی در ادامه این مطلب بیان کرد: در غیر این صورت دلیلی ندارد بعد ازآن تعابیری که عالی‎ترین مقام کشور به کار بردند، این پرونده هیچ پیشرفتی نداشته باشد!

مدیر مسئول هفته نامه 9دی اظهار داشت: قوه قضائیه باید دلیل تاخیر در رسیدگی به این پرونده را اعلام کند که آیا دست قوه قضائیه در این موضوع بورسیه‎ها بسته است، آیا اطلاعاتی در این زمینه ندارد، آیا شاکی وجود ندارد که قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی نمی‎کند؟

رسایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر، شاکی خود رهبر معظم انقلاب است و این سوال را باید از قوه قضائیه پرسید که چرا قوه قضائیه به شکایت رهبر معظم انقلاب رسیدگی نمی‎کند؟ مردم می گویند وقتی قوه قضائیه با موضوعی که شاکی پرونده آن، رهبر معظم انقلاب است، به این صورت برخورد می‎کند، عاقبت شکایت‎های مردم چه می شود!

نماینده سابق تهران در خاتمه گفت: علاوه بر پرونده بورسیه ها درخصوص حقوق‎های نجومی نیز سردرگمی پرونده‎ها به همین منوال است و آقای آملی لاریجانی باید به بلاتکلیفی یا سرعت کم در رسیدگی به این پرونده‎ها پاسخ دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار