خبرهای داغ:

مجموعه "رؤیای آمریکایی"رونمایی شد

مجموعه مستند «رؤیای آمریکایی» با حضور دو کارشناس در خبرگزاری فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۹۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سه‌شنبه 13 تیر ماه ساعت 11 از مجموعه «رویای آمریکایی» که طی همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مرکز مستند سوره با گردآوری 5 مستند جهانی با موضوع نقد سیستم حکومتی آمریکا و برخورد این کشور در قبال حقوق بشر آماده عرضه شده است، با سخنرانی حسین دهباشی و سعید مستغاثی رونمایی شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی از مجموعه مستندهای «رویای آمریکایی» رونمایی شد.

مجموعه مستند «رویای آمریکایی» شامل 5 اثر مستند جهانی با مضوع نقد سیستم حکومتی آمریکا و شیوه مواجهه این کشور با حقوق بشر است، که سه شنبه13 تیرماه ساعت 11 با حضور حسین دهباشی مستندساز و سعید مستغاثی کارشناس سینما در خبرگزاری فارس برگزار شد.

این مجموعه مستند که با همکاری «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» و «مرکز مستند سوره» تهیه شده است شامل مستندهای شیرجه به کارگردانی جرمی سیفرت، چهار سوار کار به کارگردانی راس اشکرافت، نقص به کارگردانی دیوید سینگتون، مسلمانان قربانی جاسوسی به کارگردانی لوییس کاسترو و فوروارد 13 به کارگردانی پاتریک لاول است.

حق رایت تمامی این پنج مستند تحسین شده‌ی بین‌المللی از تهیه کنندگان اصلی این آن‌ها خریداری و پس از ترجمه و دوبله آماده پخش شده است و از همین رو با توجه به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی از مجموعه «رویای آمریکایی» با حضور کارشناسان، خبرنگاران و علاقمندان در خبرگزاری فارس رونمایی خواهد شد.

پس از رونمایی از مجموعه «رویای آمریکایی»، این بسته‌ی مستند در مراکز مختلف عرضه محصولات فرهنگی توزیع خواهد شد و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها