امام جمعه کمیجان تاکید کرد

تبلیغ دین وظیفه اصلی روحانیت

امام جمعه شهرستان کمیجان وظیفه اصلی روحانیت را تبلیغ دین دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان تاثیر تبلیغ دوچندان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۲۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در سلسله جلسات ماهیانه روحانیون که به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تبلغ دین دانست و گفت: کار تبلیغ کار بسیار ارزشمندی است. در ماه مبارک رمضان تاثیر تبلیغ دوچندان می‌شود.

وی افزود: ماه رمضان بهترین زمان تبلیغ است و طبق روایات در این ایام شیطان در غل و زنجیر است.

امام جمعه شهرستان کمیجان تصریح کرد: امربه معروف و نهی از منکر یکی از فرایض مهم دین است که در امر تبلیغ باید برجسته باشد. مبلغین باید اهمیت بیشتری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بدهند.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با تاکید بر ترویج معروفات گفت: معروفات باید در میان مردم رواج داده شود و منکرات را باید به مردم تذکر داد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نسل‌های آینده و توجه به آنان یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی هر جامعه‌ای است.

امام جمعه شهرستان کمیجان در ادامه با بیان اینکه در مقام تبلیغ همچون مردم عادی سخنرانی نشود، افزود: دشمنان به دنبال نقطه ضعفی از ملت هستند و مبلغان باید در امر تبلیغ به نوعی سخنرانی کنند که این نقطه ضعف به دست دشمن نیفتد.

در این مراسم همچنین مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی روحانیون شرکت کننده مورد بررسی قرار گرفت و در پایان بسته‌های فرهنگی جهت هدیه در مساجد به روحانیون حاضر در جلسه اهدا شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات