به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کوثر 3 اراک؛

توزیع 100 سبد کالا میان نیازمندان و ایتام اراک

به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کوثر 3 اراک 100 سبد کالا میان نیازمندان و ایتام این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۰۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کوثر 3 اراک 100 سبد کالا میان نیازمندان و ایتام این شهرستان توزیع شد.

اسکندری فرمانده حوزه کوثر 3 با اشاره به اینکه این تعداد سبد کالا میان ایتام و نیازمندان توزیع شده است، گفت: حمایت از ایتام برای کسب رضایت خداست، انسان همواره نیازمند محبت است و کودکان بیسرپرست که از نعمت پدر و مادر محروم هستند به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارند.

وی بر لزوم رفتار محترمانه و دور از ترحم نسبت به ایتام و نیازمندان تاکید کرد و افزود: توجه به نیازمندان یکی از ارکان اساسی دین مبین اسلام است و بی‌توجهی به این موضوع شایسته جامعه اسلامی نیست.

فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر 3 با توجه به اینکه در سیره ائمه معصومین(ع) نیز توجه به یتیم و یتیم نوازی سرلوحه زندگی اجتماعی دینی آن بزرگواران و به عنوان الگوی جامعه دینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در این زمینه می توان به روزه داری سه روز متوالی حضرت علی علیه السلام وحضرت فاطمه زهرا(س) به برکت شفای بیماری حسنین(ع) و بخشیدن طعام افطار یک روز خود به یتیم اشاره کرد.

اسکندری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسن (ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیران و مشارکت هر چه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات