مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پرواز موشک های دوربرد سپاه پاسدارن از آسمان سه کشور نشان از اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: ۸۸۷۷۶۷۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در جمع راهپیمایان دهلران اظهار کرد :روز قدس یادگار امام راحل و روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: سالها پیش سازمان ملل بنا به درخواست دولت انگلیس برای فلسطین و آینده آن جلسه تشکیل داد و طرح دو کشور فلسطین عربی- یهودی و بیت المقدس و به رسمیت شناختن اسرائیل را مطرح و اعلام نمود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام اضافه کرد: با تاسیس دولت غیرمشروع و غیرقانونی اسرائیل در بخشی از سرزمین فلسطین کشتار وحشیانه و ترور و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم فلسطین آغاز انتفاضه و حرکت مردمی مردم مظلوم و آزاده فلسطین قرار گرفت.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبرگونه امام راحل این جریان و حرکت مردمی فلسطین شدت و توان بیشتری گرفت که نه تنها مردم فلسطین هیچگاه تسلیم نشدند بلکه امروز شاهد پیروزی های محور مقاومت هستیم.

سردار حسینی عنوان کرد: روز قدس بنابر فرمایش امام راحل روز حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم و آزادی خواه فلسطین و مبارزه با ظلم و اشغال گرایی و همچنین اتحاد و وحدت امت اسلام است.

وی بااشاره به اینکه منشاء و پشت پرده همه ی جنگ ها و حوادث تروریستی در دنیا آمریکا می باشد، افزود: داعش که با اسم اسلام وحشیانه ترین و سخیف ترین اعمال غیرانسانی را انجام می دهد تربیت شده و عامل کشورهایی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسدارن به مواضع داعش در سوریه یادآور شد: پرواز موشک های دوربرد سپاه پاسدارن از آسمان سه کشور نشان از اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز پیروزی ماست تصریح کرد: در حادثه تروریستی مجلس هنگامی که آن افراد مسلح وارد مجلس شدند اگر وارد صحن علنی مجلس می شدند هیچگاه افراد اصولگرا و اصلاح طلب را از هم جدا نمیکردند اما نیروهای سپاه پاسدارن بدون توجه به گرایش سیاسی به وظیفه و رسالت خود عمل کردند و آنان را به هلاکت رساندند.

ارسال نظرات