نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان :

آمریکا بداند جمهوری اسلامی از مواضع اصلی خودش کوتاه نمی آید

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس مراسم محفل انس با قرآن با حضور پایوران سپاه ناحیه سامان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان در محل نمازخانه ناحیه سامان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۳۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین رضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان بیان داشت .حضرت امام در روز 16 مرداد 1358 مصادف با 13 رمضان 1399 همزمان با شروع دور تازه ای ازجنایات بی رحمانه رژیم صهیونستی در لبنان طی پیامی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان  به نام روز جهانی قدس تعیین کردند. و عموم مسلمانان جهان را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ فراخواندند.

وی با اشاره به فرمایشات امام ره عنوان کرد: امام خمینی ره پس از صدور این پیام ، ویژگی های روز قدس را اینگونه تشریح کردند، روز قدس جهانی است و فقط اختصاص به فلسطین ندارد، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، روز شناخت مومن از منافق است، روز هشدار به همه ابرقدرت ها است ، روز اسلام است و روز شناخت حق از باطل است.

این مسئول افزود: در واقع روز قدس روز نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و دیگر کشورها ی اسلامی است.

رضی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی در 23 خرداد در تبیین زنده بودن انقلاب به مساله فلسطین اشاره کرد و فرمودند: آمریکا بداند جمهوری اسلامی از مواضع اصلی خودش کوتاه نمی آید. ما ازظلم ستیزی دست بر نمیداریم ، از دفاع از فلسطین کوتاه نمی آییم، از مبارزه برای احقاق حقوق خود کوتاه نمی آییم، ما یک ملت زنده ایم ، خوشبختانه ملت ایران زنده است.

 وی در ادامه گفت: مسلمانی فقط به نماز و روزه نیست. اگر به این بود پیغمبر دائما در مسجد می نشست و نمازمی خواندند، بی تفاوت نبودند نسبت به مسائل مردم، جنگ می کردن تلاش می کردند شکست می خوردند شکست می دادند، ما مردم هم نباید نسبت به مسائل کشور و جهان بی تفائت باشیم، باید شرکت کنیم.

ارسال نظرات