رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

اعمال محدودیت‌‎های ترافیکی در روز قدس از ساعت 8 و 30 دقیقه تا پایان مراسم راهپیمایی

محدودیت‌‎های ترافیکی در روز قدس از ساعت 8 و 30 دقیقه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌‎شود، از مردم انتظار می‌رود، همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۸۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدودیتهای ترافیکی در روز قدس خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از ساعت 8 و 30 دقیقه روز قدس اعمال می‌شود.

رمضان آفریدون با اشاره به اینکه هر سال همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس محدودیتهای ترافیکی در مسیر آن اعمال می‌شود. ، افزود: امسال محدودیت‌های ترافیکی در زنجان از میدان قائم، کوچه مشکی، میدان رسل به سمت مصلی نماز جمعه اعمال می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال همزمان با روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تردد و توقف همه خودروها و موتورسیکلت‌ها در مسیر اعلام شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: شهروندان عزیز می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

آفریدون با درخواست از اهالی و همسایگان مناطق اعلام شده مبنی بر جابه‌جایی خودروهای خود در مسیرهای اعلام شده، بیان کرد: در این روز تردد وسائل نقلیه در میدان قائم، کوچه مشکی، میدان رسل به سمت مصلی نماز جمعه و خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این مسیر ممنوع است و در صورت مشاهده خودروهای پارک شده در این مسیرها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

وی با درخواست از مردم برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در این روز گفت: از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا داریم که از پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 8 و 30 دقیقه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود، گفت: از مردم انتظار می‌رود، همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری گسترده داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار