گردهمایی

دانشی که باید بیاموزیم!

گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور مدیر کل صدا و سیمای کرمان با موضوع سواد رسانه ای در سپاه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛ دراین جلسه که بعد ازمحفل انس با قرآن در سپاه ثارالله برگزار شد دکتر علیرمضانی به بحث پیرامون سواد رسانه ای پرداختند.

مدیر کل صدا وسیمای استان کرمان در این جلسه با تبریک و تحسین پاسخ شجاعانه موشکی سپاه پاسدارن علیه نیروهای تکفیری بر لزوم افزایش سواد فرهنگی درجهت مبارزه در جبهه فرهنگی و رسانه ای به علت تاثیرگذاری بیش از اندازه این جبهه درمقابل جبهه های جنگ سخت تاکید نمودند.

دکتر علیرمضانی با اشاره موردی به برنامه های شبکه های ماهواره ای هدف این برنامه ها و شبکه ها را ورود آفت های فرهنگی مضر و ضرر رساندن به بنیان و سبک زندگی اسلامی جامعه ایران دانستند.

وی شجاعت را خاص نیروهای مسلح ندانستند و بیان کرد کسانی که میخواهند کار فرهنگی انجام بدهند نیز باید شجاعانه کاررسانه ای خود را انجام دهند و تنها زهد وتقوی الهی را پیشه راه خود نمایند.

ایشان با تمثیل موردی از آیات قرآن کریم ، افزود: وجود شایعات در شبکه های مجازی بسیار شدید بوده و علت هجمه های شدید علیه صدا و سیما درمقابل شبکه های مجازی را وجود نظارت و بررسی در سازمان صدا وسیما و عدم وجود این امر در شبکه های مجازی دانستند.

دکترعلیرمضانی در پایان جلسه نیز به بیان گوشه ای از خاطرات دوران اسارت خود در ماه مبارک رمضان پرداختند.

دانشی که باید بیاموزیم!!!دانشی که باید بیاموزیم!!!دانشی که باید بیاموزیم!!!دانشی که باید بیاموزیم!!!
ارسال نظرات