عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

بانک پارسیان موفقیت چشمگیری در بخش خصوصی سازی کسب کرده است

رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: بانک پارسیان نقش خوبی را در سرمایه گذاری‌ها داشته است بانک پارسیان با سرعت روز افزونی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و موفقیت چشمگیری را در بخش خصوصی سازی کسب کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۴۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره موفقیت های بانک پارسیان که شایسته دریافت لوح تقدیر از سوی مجلس شده است اظهار داشت: بانک پارسیان از یک سابقه خوب بانکداری برخوردار است و از جمله بانک هایی است که توانسته نقش بسزایی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانک پارسیان نقش خوبی را در سرمایه گذاری‌ها داشته است افزود: بانک پارسیان با سرعت روز افزونی در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و توانسته در بخش خصوصی سازی نسبت به سایر بانک ها گوی سبقت را ربوده است از اینرو بانک پارسیان موفقیت چشمگیری را در بخش خصوصی سازی کسب کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: بانک پارسیان سرمایه گذاری موثری را در بخش‌های مهم و مختلف صنعتی و تولیدی هم ایفا کرده است. چنانچه سرمایه گذاری در حوزه های معادن و سایر بخش‌هایی که کارآفرینی را مدنظر داشتند از یک خودنمایی و پویایی خوبی برخوردار بوده است.

سبحانی‌فر بیان داشت: از جمله دلایل موفقیت بانک پارسیان را می‌توان در خوداتکایی به سرمایه های درونی فرض کرد که مصداق بارزی از اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: گردش مالی در بانک پارسیان از یک دوره کوتاه تری برخوردار است و همین بازه زمانی کوتاه مدت موجب شده است تا مردم راغب شوند تا در بانک پارسیان  سرمایه گذاری کنند و اطمینان خاطر برای مردم را فراهم کرده است که سرمایه ها در اختیار بخش تولیدی قرار می‌گیرد این در حالی است که نرخ تسهیلات از سوددهی بیشتری برای بانک بوده است که نقش بازدارنده برای سرمایه گذاری مردمی نداشه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار