خبرهای داغ:
کارشناس امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

تشکیل تیم‌های «عیون خودرویی و اماکن تجاری» در همدان

کارشناس امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه انصارالحسین(ع) همدان از تشکیل تیم‌های «عیون خودرویی و اماکن تجاری» در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۷۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
تشکیل تیم‌های «عیون خودرویی و اماکن تجاری» در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان رزن با حضور مسئولین شهرستان و کارشناس ستاد احیای استان در سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

کارشناس امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.

نادری از افزایش منکرات در داخل خودرو ها و اماکن تجاری خبر داد و افزود: بعضی افراد خودروی خود را حریم خصوصی می کنند و انواع منکرات را درآن انجام می دهند.

وی اضافه کرد: برخی نیز در داخل اماکن تجاری و صنعتی بعضی منکرات را انجام می دهند که باعث بسط این منکرات در جامعه شده که به سرعت در حال افزایش در جامعه است، بنابراین باید هر چه سریع‌تر با آنها مقابله شود.

کارشناس امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: در این راستا سپاه در نظر دارد در هر منطقه تیم‌هایی تحت عنوان تیم‌های «عیون خودرویی و اماکن» تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: به این تیم‌ها آموزش‌های لازم برای برخورد با این منکرات داده شود تا هر چه زودتر فعالیت خود را در این راستا آغاز کنند.

اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان رزن نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده خود در راستای حل معضلات شهرستان ارائه دادند.

تشکیل تیم‌های «عیون خودرویی و اماکن تجاری» در همدان 

انتهای پیام/

ارسال نظرات