مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):
هرچه از طب اسلامی به ما رسیده الهی است، انسان تا کی و با چه تجربه‌ای می‌تواند پی ببرد که مثلاً فلان گیاه در عمق اقیانوس برای چه بیماری خوب است، این امر محال است.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۸۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع کارکنان نمایندگی ستاد استان و خانواده های آنان، که بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و الفت قلوب و ارتباط هرچه بیشتر کارکنان و خانواده ها و ضیافت افطاری برگزار شد با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان و نقش تغذیه در اسلام و جایگاه آن در سلامت روحی و جسمی افراد تاکید، و عنوان کرد: متاسفانه امروز می‌بینیم مردم با خوردن قرصی دنبال مداوای خود هستند که غیر مسلمان آن را می‌سازد، دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان ما لاشه علمی را تدریس می‌کنند که از غرب می‌آید و به منشأ الهی بودن علم پزشکی ایمان ندارند،

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: هرچه از طب اسلامی به ما رسیده الهی است، انسان تا کی و با چه تجربه‌ای می‌تواند پی ببرد که مثلاً فلان گیاه در عمق اقیانوس برای چه بیماری خوب است، این امر محال است،

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: چه قدر انسان‌ها باید قربانی شوند که به یک تجربه پزشکی برسیم که آن هم چندسال یک بار تغییر می‌کند. باید دنبال منشأیی فراتر از تجربه انسان باشیم. آموزه‌های دینی ما اینگونه نیست، آزمون و خطا ندارد، ما بیشتر از چهار پنج بیماری اساسی نداریم که البته روش درمان آنها هم بیان شده است.

وی بیان کرد: پزشکان می‌گویند تنها داروی سرطان شیمی درمانی است اما همه می‌دانیم کسی که شیمی درمانی می‌کند زیاد دوام نمی‌آورد چون بقیه سلول‌های سالم هم از بین می‌رود و بیمار بعد از مدتی از بین می‌رود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه اظهار کرد: طب مدرن علت بیماری را جویا نیست و پزشکان کاملاً از پزشکی از غرب تبعیت می‌کنند. مؤسسه‌ای وجود دارد که کارش تولید و انتشار بیماری‌های واگیردار است، بیماری را تولید می‌کنند،دارویی هم برایش می‌سازند، آن وقت پزشک ما باید روش درمان آنها را پیاده کند ولی علت را نمی‌داند. اما در رساله ذهبیه امام رضا(ع) ابتدا علت بیان می‌شود و سؤال می‌کند.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن در مورد استفاده از مواد غذایی سالم تصریح کرد: خداوند در آیه 81 سوره طه می‌فرماید از روزی‌های طیب و پاکیزه‌ای که به شما دادیم بخورید و سرکشی نکنید وگرنه هلاک می‌شوید، این بیماری‌های امروز همان درماندگی و هلاکت انسان است که نتیجه سرکشی از دستور خداوند است.

ارسال نظرات