فرمانده حوزه شهدای هسته ای شهرستان بوشهر:

آشنایی جوانان با معانی قرآن می تواند بسیاری از مشکلات انها را رفع کند

بوشهرـ فرمانده حوزه شهدای هسته ای شهرستان بوشهر گفت: شناخت قرآن می تواند آثار گرانبهایی در زندگی انسان داشته باشد و به حیات جامعه و انسانها روح و معنا بخشد و آشنایی با معانی آن بسیاری ازمشکلات جوانان را رفع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۵۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سروان پاسدار مسعود کامران فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته ای در جمع صمیمی بسیجیان محلات تنگک، گفت: امروز نیاز جامعه و جوانان انس گرفتن صحیح با قرآن است و نیاز به کتاب الهی بیشتر از گذشته در عموم احساس می شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته ای شهرستان بوشهر اظهار کرد: باید در پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد، کانون ها و مکان های فرهنگی جوانان را با قرآن بیشتر آشنا کنیم که امام رضا(ع)در این خصوص  می فرماید: قرآن متعلق به همه زمان ها است و هرگز با گذشت زمان گرد کهنگی بر دامنش نمی نشیند.
کامران افزود: شناخت قرآن می تواند آثار گرانبهایی  در زندگی انسان داشته باشد و به حیات جامعه و انسانها روح و معنا بخشد و اهداف انسان را چندین برابر کند.
وی بیان کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید تلاش کنند که محفل های انس با قرآن روز به روز بیشتر شود و جوانان را با معانی آیات الهی و روش های زندگی سالم و سبک زندگی انبیاء که در قرآن به آن اشاره شده است به نسل جوان انتقال داده شود.
فرمانده حوزه شهدای هسته ای با بیان اینکه شناخت معانی قرآن بسیاری از مشکلات جوانان را رفع می کند، عنوان کرد: امروز دشمنان با اقدام زشت خود در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) یکبار دیگر چهره واقعی خود را به ملت ایران نشان دادند و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم راه خود را ادامه می دهند و هیچ خللی در اداره پلادین آنها وارد نمی شود.
کامران با بیان اینکه حادثه تروریستی در ایران را محکوم می کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن با افکار نادانی اقدام به ترور کور کورانه و نا موفقی کرد و مشخص شد که این گروه ها دست پروده های مستقیم آمریکا و آل سعود هستند و آثاری از انسانیت در حامیان تروریسم که به سرکردگی آمریکا است در آنها وجود ندارد.
در ادامه مراسم با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته ای، نیروگاه اتمی بوشهر، پایگاه مقاومت بسیج شهید عمادی، پایگاه مقاومت بسیج شهید شامی و شهدای زنگنه به تعداد 180 نفر افطاری در میان بسیجیان توزیع شد./انتهای پیام 
ارسال نظرات