مصطفی برزگر
با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان؛
همزمان با ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری طرح مودت با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در شهرستان ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضیافت طرح افطار «طرح مودت» با حضور خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایوان در سپاه ناحیه ایوان برگزار شد.

سرهنگ "محمد حسین فولادی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان در حاشیه برگزاری این ضیافت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به پاس زحمت‌ها و پشتیبانی‌های خانواده فرماندهان این جمع صمیمی و دوست‌داشتنی را برگزار کردیم.

فولادی گفت :این همایش هر ساله در ماه رمضان برگزارمی شود وبرگزاری اینگونه برنامه ها سبب تجدید دیدار و آشنایی خانواده ها می شود که این خود حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده های پرسنل و بسیجیان برای ما بسیار ارزشمند هستند، گفت: بی شک اگر زحمات و پشتیبانی های خانواده ها نبود کارهای فرماندهان ناتمام می ماند و موفقیتی درآن مشاهده نمی شد.

سرهنگ فولادی با تقدیر ازمجموعه فعالیت های بسیجیان، خاطر نشان کرد: نهاد مقدس و مردمی بسیج یادگار و دستاورد گرانبهای امام راحل عظیم الشان است و امروز با پیروی از رهبر معظم انقلاب درمیدان های علمی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی چون نگینی می درخشد و سکان دار برنامه های فرهنگی در کشور است که در همه میدان ها آماده خدمت به نظام و اسلام است.

وی ادامه داد: یک فرمانده پایگاه نه تنها فرمانده پایگاه بسیج است بلکه یکسری مأموریت های سازمانی را انجام می دهد، فرمانده قرارگاه منطقه و حوزه استحفاظی که در آن حوزه خانواده های زیادی با سلایق مختلف زندگی می کنند ممکن است که در ان منطقه آسیبهایی بوجود آید بنابراین تمام تلاش آین فرمانده عزیز آن است که در جهت رفع آسیبها وپشتوانه سازی برای نظام انقلاب را مجاهدت نماید.

سرهنگ فولادی بیان کرد: ماه رمضان فرصتی برای تمامی مسلمانان است که مودت و دوستی میان ملتها را هرچه بیشتر تحکیم و تعمیق بخشند تا در صفوف متحد مسلمین منفذی برای رخنه دشمنان پیدا نشود ودر سطح ملی قطعا وظیفه و تکلیف همه ما به مراتب خطیرتر و مهمتر می باشد.

در ادامه حجت الاسلام "عبداله طالبی "؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه امتحان الهی است چرا که در این ماه پربرکت افراد فرصت تقرب الهی را پیدا خواهند کرد.

طالبی اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل است که امروز با پیروی از ولایت مطلقه فقیه و منویات مقام معظم رهبری در میدان های علمی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی چون نگینی می درخشد و سکان دار برنامه های فرهنگی در کشور است که در همه میدان ها آماده خدمت به نظام و اسلام می باشد.

ارسال نظرات