سفر بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی در خلیج‌فارس

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در نوروز امسال بیش از ۱۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی در خلیج‌فارس سفر کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،رسول جهانداری در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: راهیان نور دریایی خلیج‌فارس از 25 اسفندماه 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه داشت که هر روز نزدیک به 1000 نفر در دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندینگ کرافت از اسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز اعزام شدند و محل دلاورمردیهای ۸ سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده کردند.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس امسال با شعار من انقلابی‌ام هم‌زمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار شد.
جهانداری اظهار کرد: در برگزاری این اردوها نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه امام سجاد (ع)، کنگره سرداران شهید، قرارگاه نیروی زمینی مدینه، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه مقاومت بسیج سردار عیسی بهرامی، سازمان اردوهای راهیان نور و کمیته خادمین راهیان نور مشارکت داشتند.
وی افزود: در طول این اردوها برنامه‌های فرهنگی، استفاده از بیانات راویان 8 سال دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی برای فرزندان و خانواده‌های حاضر و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در اسکله‌های بندرعباس و هرمز برپا بود.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان گفت: کار دیگری که در این اردوها صورت گرفت نوشتن دل نوشته حاضرین در خصوص شهدای خلیج‌فارس بود که در نظر داریم این دل نوشته‌ها را در قالب یک کتابچه به چاپ برسانیم.

ارسال نظرات