امام جمعه دره شهر گفت: متاسفانه بعضی افراد بجای قدردانی از سپاه به دلیل غرضای حزبی به دنبال خراب کردن چهره این نیروی با صلابت انقلابی هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۶۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمد جواد قنبربیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی مرقد امام و مجلس ګفت: بدون شک دست پلید آمریکا، اسرائیل و عربستان که داعش را پرورش دادند به خون عزیزانمان آغشته است.

وی اظهار کرد: شعار مرګ بر آمریکا در مجلس نمایندګان بعد از عملیات ترویستی خود نشانی بر دست داشتن این کشورهای حامی تروریست این در حادثه ناگوار بود.

قنبر بیگی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مبنی بر بی ارتباط بودن امریکا به این حادثه، افزود: چطورآمریکایی که درزمان سقوط داعش تجهیزات و حمایتهای آن را فراهم می کند به این عملیات بی ربط است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای ویژه سپاه، اطلاعات ونیرو انتظامی این عملیات کنترل شد.

خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه سپاه در همه صحنه ها جا حضور دارد یادآورشد: با تلاشهای شبانه روزی این جان بر کفان امنیت مرزهای ما تا عمق کشورهای سوریه و عراق حفظ شده تا ما با خیال راحت در مجلس نماز بخوانیم.

وی افزود: متاسفانه بعضی افراد بجای قدردانی از سپاه به دلیل غرضای حزبی به دنبال خراب کردن چهره این نیروی با صلابت انقلابی هستند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه با انتقاد از کاهش میلیاردی بودجه دفاعی کشور گفت: امیدوارم که مسئولان ضمن بیداری از خواب غفلت بدانند گفتگو و تعامل سازنده با داعش، آمریکا و عربستان هماند برجام خسران مبین است.

وی با اشاره به تحریمهای دو روز گذشته یادآورشد: آقایان بجای طرفداری از امریکا تقض تعهدات برجام را برای مردم توضبح دهند.

امام جمعه دره شهر افزود: برخی موافقین این سند به بعضی معترضین مانند حاج "شیخ جعفر سبحانی" که فقیه، اصولی، متکلم، اسلام شناس واقعی و از بزرگان علمی جهان اسلام است طلبه ساده می گویند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان با آن همه علم و اسلام شناسی تنظیم سند آموزشی و تربیتی برای ملت ایران را با پیشینه و قدمت چند هزار ساله آن هم توسط کشوری با قدمت 400 سال خجالت آور دانسته اند.

قنبر بیگی یادآورشد: یعنی ما با این همه تعلیمات دینی، آیات و روایات توان استخراج سندی آموزشی را نداریم که باید از یونسکو کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه عده ای می گویند سند را اشتباه برای مقام معظم رهبری توضیح داده اند، تصریح کرد: این یک حرف نپخته، بی مغز وجهت دار وبرای تطهیر کارهایشان است.

خطیب نماز جمعه دره شهرافزود: چگونه رهبری که با اطلاع کامل از برجام 9 ایراد اساسی می گیرد بدون بررسی و دقت نظر در مورد موضوعی به این مهمی سخن می گوید.

وی اظهار داشت: آیا معنی تعامل سازنده بادنیا یعنی اینکه ما با همچین انسانهای حیوان صفتی که به گفته رئیس سابق یونسکو به دنبال القا یک دین خودساخته و طبیعی برای بشریت هستند همراه شویم.

حجت الاسلام قنبر بیگی تاکید کرد: امضای این سند تسلط کامل غرب بر شئونات اسلامی، واستقلال و فرهنگی ما بوده و قبول آن ممنوع است.

وی تصریح کرد: کسانی که می خواهند سند 2030 را اجرا کنند به دنبال فروش استقلال کشور هستند.

ارسال نظرات