قاری برجسته و استاد دانشگاه:

قرائت قرآن بهترین راه نزول خیرات و برکات است

سید عبد الله میر احمدی گفت: شرافت ماه مبارک رمضان به واسطه نزول قرآن کریم است پس تا می‌توانید وجود خود را سرشار از معارف قرآنی کنید.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قاری برجسته و استاد دانشگاه، در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان، ماه شریف رمضان را زمانی برای رویش فضیلت‌های نیکوی اخلاقی انسان عنوان کرد.

دکتر سید عبدالله میراحمدی، اظهارداشت: گاهی اوقات ایمان انسان به دلیل قرار گرفتن در هیاهوی دنیا، سست می‌شود و اگر بناست روح معنوی خود را تقویت و شاداب کنیم، باید خود را در معرض باران الهی ماه مبارک رمضان قرار دهیم که بهترین و سریع‌ترین راه ، تمسک به قرآن و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

دکتر میر احمدی با بیان اینکه شرافت ماه مبارک رمضان به واسطه نزول قرآن کریم است، گفت: در دعاهای این ماه شریف به کرات ذکر شده که «وَ هُوَ شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرْآن» یعنی رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده و شرافت آن به واسطه نزول قرآن کریم است پس تا می‌توانید وجود خود را سرشار از معارف قرآنی کنید.

وی، ادامه داد: قرائت قرآن کریم بهترین راه نزول خیرات و برکات در این ماه عزیز است آن‌هایی که می‌توانند روزی یک جزء و آن‌هایی که نمی‌توانند تعداد صفحات کمتری را تلاوت کنند، اما قطعاً خود را موظف به قرائت روزانه قرآن کنید که آثار بسیار شگرفی را به همراه دارد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: ساعت‌ها و روزهای ماه مبارک رمضان، از فرصت‌های طلایی سال است، خداوند متعال این ماه عظیم را برای خودسازی و تقویت اراده انسان در مواجهه با گناهان و انجام کارهای نیک قرار داده و مراقب باشید که این فرصت‌های طلایی را از دست ندهید که إن شاءالله عاقبت‌ به‌ خیری شما در این ماه رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات