امام جمعه باباحیدر:

ترویج فرهنگ قرآن از برکات انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهر باباحیدر گفت: یکی از آثارو برکات انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی است و ماه رمضان فرصت خوبی است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۰۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام یاوری، امام جمعه بخش باباحیدر در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی آدینه شهر باباحیدر، با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان در میان امت اسلامی، از این ماه به عنوان ماه رحمت، آزادگی و مغفرت نام برد و گفت: انسان با اعمال خود می‌تواند از رحمت، آمرزش و برکات الهی در این ماه برخوردار شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در محفل انس با قرآن اظهار کرد: یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی است و ماه رمضان فرصت خوبی است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنیم.

وی با اشاره به تایید صحت انتخابات به وسیله شورای نگهبان گفت: ما از اعلام نظر شورای محترم نگهبان استقبال می کنیم و آن را فصل الخطاب می نامیم و از بیش از پانزده میلیون جمعیتی که کاندیدای مورد نظرشان رای نیاورد و دربرابر قانون تمکین کردند تشکر می کنیم، که درس بزرگی به اصحاب فتنه سال88 دادند.

امام جمعه باباحیدر، با اشاره به سند 2030 اظهار داشت: این سند یکی از ره آوردهای سازمانهای بین المللی و سازمان یونسکو برای سلطه فرهنگی بیگانگان بر کشور است که هم باشرع مقدس و باورهای دینی ما و هم با مبانی نظام و قانون اساسی مغایرت دارد و باید با آن مخالفت کرد.

وی در ادامه گفت: توطئه آمریکا مبنی برتشکیل ناتوی عربی به رهبری ریاض وال سعودخائن برای مقابله و به انزوا کشیدن ایران یکی از حرکتهای احمقانه آمریکاست که باتقویت محور مقاومت در عراق، سوریه و یمن و لبنان با شکست مواجهه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار