مصطفی برزگر
مدیریت بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام،
جمشیدی گفت:کسانی که از سر نادانی یا خیانت این کاپیتولاسیون ننگین را امضا کرده اند، به دنبال حذف عزت،شرف و فرهنگ شهادت در نظام جمهوری اسلامی هستند و بدانند ملت دیندار و بصیر ایران غیرت دارند و اجازه نمی دهند این خیانت ها در کشور باب شود و برای به انحطاط کشیده شدن نظام دست روی دست نمی گذارند و اقدامات اینچنینی را در نطفه خفه می کنند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله جمشیدی، مدیریت بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام،اظهار داشت: سند 2030 در حوزه آموزش به جز اينكه به نوعي دور زدن قانون و اسناد بالادستي و همچنين نهادهاي نظارتي همچون مجلس و شوراي عالي انقلاب فرهنگي به شمار مي‌رود در آن با نگاه ليبرال و نئوليبرال به حقوق كودك، آموزش و پرورش و زن و خانواده مواجهيم.

وی در ادامه بیان کرد: دولت ما در اوج ذلت 2030 را امضا کرده است؛ این سند یک فاجعه است، فاجعه ای بزرگ تر از معاهدات گلستان و ترکمن چای که همگی دست نشانده ی فرهنگ غرب است.

جمشیدی ادامه داد: امروز دو جبهه انقلابی و لیبرالی روبروی هم ایستاده اند که یک جبهه اعتقاد به آرمانهای انقلاب و اسلام ناب دارد و جبهه دیگر به آرمانهای لیبرلی غرب چشم امید بسته است.

جمشیدی با تاکید بر نفوذ همه جانبه دشمن از طریق این سند گفت: اجرای این سند که اصلی ترین راه نفوذ در کشوراست در واقع توطئه جدید استکبار جهانی است که هدفی جز سلطه ‌غرب بر تمام کشور‌ها ندارد.

مدیریت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان ایلام تاکید کرد: غرب زدگان بی هویت داخلی به دنبال حذف عزت و شرف و فرهنگ ناب و شهادت در افکار جوانان ما هستند چرا که با امضای این سند منحوس، منجر به آموزش آزادی بی حد و مرز جنسی به کودکان و پاشیدن بنیان خانواده ها در کشور اسلامی ایران خواهد شد.

وی افزود:کسانی که از سر نادانی یا خیانت این کاپیتولاسیون ننگین را امضا کرده اند، بدانند ملت دیندار و بصیر ایران غیرت دارند و اجازه نمی دهند این خیانت ها در کشور باب شود و برای به انحطاط کشیده شدن نظام دست روی دست نمی گذارند و اقدامات اینچنینی را در نطفه خفه می کنند.

جمشیدی گفت: در حال حاضر با تذکرات و روشنگری مقام معظم رهبری، نهادهای نظارت از خواب بیدار شده اند و قرار است این قراداد را لغو نمایند.

ارسال نظرات