امام جمعه فارسان:

انتخابات نشانه اعتماد بالای قاطبه ی ملت به نظام و رهبری بود

حجت الاسلام جمالی زاده، با بیان اینکه؛ انتخابات نشانه اعتماد بالای قاطبه ی ملت به نظام و رهبری بود، انتظار ملت را با برخورد با متخلفین در روند برگزاری انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۴۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر فارسان گفت: خواهران و برادران ایمانی همه شما و خودم را به رعایت تقوای الهی دعوت می نمایم. رعایت تقوای الهی در زندگی انسان باعث گشایش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهیزکاری، خداوند بندگی و عبودیت می شود و پروردگار عالمیان خود مشکلات و گرفتاری های مؤمنی که پرهیزگار و اهل تقوی است را کفایت می کند.

وی با اشاره به دستگیری رهبر شیعیان بحرین گفت: حکومت ضد مردمی مستبد آل خلیفه و آل سعود با پرهیز از ظلم و جنایت و ایستادگی در برابر ملت خود، از سرنوشت محتوم دیکتاتورهایی همچون صدام و قذافی عبرت گرفته و تا دیر نشده به دامان مردمشان برگردند.

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت: انتخابات پرشور ریاست جمهوری امسال کشورمان در آستانه چهل سالگی انقلاب، نشانه اعتماد بالای قاطبه ی ملت به نظام و رهبری و از جهت مشارکت و رقابت و سلامت و امنیت در دنیا بی نظیر بود که سرمایه بزرگی برای دست اندرکاران می باشد.

وی تصریح کرد: اگرچه کلیت انتخابات موجب افتخار نظام و انقلاب است ولی بررسی جدی هرگونه تخلفات ادعایی اعم از تبلیغات و کیفیت اجرا و دخالت های ممنوع قانونی اشخاص یا مجموعه ها و یا هتک حرمت افراد یا نهادهای قانونی در تمام مراحل انتخابات از هر کسی که باشد مورد انتظار ملت از مراجع قانونی است که باید پیگیری شود.

امام جمعه فارسان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و ارتباط با قرآن و بهره بردن از انوار مقدسه ی معنوی و معارف دین و اهلیت و توشه گرفتن جهت مابقی عمر و سفر طولانی آخرت است.

وی تصریح کرد: مردم حرمت این ماه عزیز را نگه دارند. رستوران ها و اغذیه فروشی ها برای رفاه حال مسافران غذا آماده کنند؛ اما پرده ای نصب شود و از پخت غذاهایی که بوی بسیار دارند خوداری کنند و همچنین از نیروی انتظامی هم خواسته ایم که در این زمینه با روزه خوران در ملاء عام برخورد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار