نماینده مردم محلات در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

وزارت کشور به موضوع کشف حجاب و حریم شکنی‌های پسا انتخاباتی ورود کند

سلیمی گفت: وزارت کشور باید ورود پیدا کند باید حرمت ها و حریم ها نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از افزایش کشف حجاب بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و سکوت مسئولان گفت: به نظرم باید کسانی که زمینه ساز این مسئله هستند خودشان این موضوع را جمع کنند کسانی که به هر نحو در بعضی از میتینگ های انتخاباتی این موضوع را نادیده گرفتند و بعضی ها سکوت کردند.

وی با بیان اینکه نظام ما نظام اسلامی است و دولت هم دولت اسلامی است افزود: وزارت کشور باید ورود پیدا کند باید حرمت ها و حریم ها نگه داشته شود. ما نظامی داریم که این همه شهید و آزاده و جانباز برای بارور شدن آن داده ایم و همه اینها برای اسلام بوده و امام خمینی (ره) فقط اسلام را محور اصلی سخنان خود قرار می دادند و می فرمودند ما برای اسلام خون دادیم و قیام کردیم مسئولان ما باید ببینند آیا برای اسلام تلاش می کنند یا اینکه برای پیروزی حزب خودشان به هر بهانه ای دست می زنند.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: کسانی که زمینه ساز این موارد بودند به میدان بیایند و صبحت کنند و اجازه ندهند این قدر حریم شکنی شود و به هر حال وزارت کشور که متولی این قضیه است باید ورود پیدا کند.

سلیمی گفت: چگونه است که آقایان برای حجاب یک کلمه هم نگفتند و ننوشتند و شهامتش را ندارند بیان کنند اما برای بعضی از مسائل به محض اینکه کسی اظهار نظری می کند فوری بیانیه می دهند یعنی این مسائل مهمتر از دین مردم است؟ مراجع تقلید هم از آقای رئیس جمهور خواستند که بحث دین را محور قرار دهد تدین مردم بسیار مهم است امیدوارم کسانی که زمینه ساز این مسائل شدند خودشان در این خصوص صحبت کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار داشت: دیگر انتخابات هم تمام شده این پست ها و مسئولیت ها تمام می شود ولی گناه بعضی از این رفتارهای غلط و سنت های غیر قابل دفاع می ماند؛ کسی که سنت غلطی را پایه گذاری کند تا ابد گناه این سنت به پای او نوشته می شود. در جشن های انتخاباتی هم ما شاهد این کشف حجاب ها و ناهنجاری ها بودیم چرا هیچ کس تذکری به اینها نمی دهد؟ وقتی عده ای به اسم جشن انتخاباتی سوء استفاده می کنند این سکوت مسئولان بر چه اساس است؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار