مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن تاکيد کرد

برنامه‌ريزي عملياتي براي پيگيري جدي مطالبات

مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن گفت : اولويت شعب برنامه‌ريزي عملياتي براي وصول مطالبات و جذب حداکثري مشتريان باشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، عباس فريد زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستي يک تهران اظهار کرد: پيگيري مطالبات معوق يک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات مي‌شود.

وي  با اشاره به تأثيرات آموزش رو در رو براي همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌عنوان نماينده ثامن بايد الگوي مناسب براي هر يک از نيروهاي جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربيات خود پرورش نيروهاي جوان را مدنظر قرار دهند.

فريدزاده جذب منابع از طريق مشتريان جديد را يک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد: باوجود طرح‌هاي متنوع که براي مشتريان موسسه طراحي و پياده‌سازي شده است، هر يک از شعب با مسئوليت‌پذيري بتوانند منابع  ارزان‌قيمت بيشتري را جذب کنند.

ناصر سيفي سرپرست مديريت شعب يک تهران نيز در اين جلسه گفت: نگاه هر شعبه يک بانک بايد در سطح شعب عملي شود.

وي پيگيري جدي مطالبات را ضروري دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ريزي  مدون، عملياتي و تقسيم‌کار مي‌توان سرعت وصولي‌ها را بالا و تحقق اهداف و سياست‌هاي ثامن را شاهد بود.
ارسال نظرات