یک کارآفرین نمونه در گفتگو با«بسیج»:

اقتصاد مقاومتی برای مسوولین تنها یک انشای چند صفحه ای است

اقتصاد مقاومتی در بین تمامی صاحب نظران و کارآفرینان و تولیدکنندگان معنای تقریبا تکمیل شده ای دارد اما برای مسوولین فقط در قالب یک انشا چند صفحه ای خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰

رضا فضلی ادبی کارآفرین و تولید کننده عسل طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره معنای اقتصاد مقاومتی از دید تولید کننده گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از تولید و تولیدکنندگان ایرانی که باید مستمر باشد. در حال حاضر کالای ایرانی تولید می شود و برای فروش آن عملی صورت می گیرد اما تا حمایتی نباشد برداشتی حاصل نخواهد شد.

فضلی ادبی عنوان کرد: برای خودکفایی ایران هم اقدام می شود و هم عمل، اما هیچگاه حمایت نشده است تا مثلا در بخش صادراتی تولیدکننده استرسی نداشته باشد. هیچ تضمینی برای او وجود ندارد که آیا جنس تولید شده اش فردا به فروش می رسد یا خیر؟

این کارآفرین گفت: اقتصاد مقاومتی در بین تمامی صاحب نظران و کارآفرینان و تولیدکنندگان معنای تقریبا تکمیل شده ای دارد اما برای مسوولین فقط در قالب یک انشا چند صفحه ای خواهد بود. عمل کننده به اقتصاد مقاومتی هیچگاه از تلاش دست نمی کشد. بنده به عنوان یک تولید کننده ممکن است دور از خانواده باشم و هزاران خطرات زندگی مرا تهدید کند اما دست از تلاش بر نمی دارم.

ارسال نظرات