مسئول نظارت و تایید صلاحیت نیرو دریایی سپاه :

هرکس در مسیر انقلاب گام برندارد به سوی فنا و نابودی در حرکت است

مسئول نظارت و تایید صلاحیت نیرو دریایی سپاه گفت: راه ما راه انقلاب و اسلام ناب محدی(ص) بوده و هرکس دراین مسیر گام برندارد از راه و قطار انقلاب و اسلام خارج گردیده و به سوی فنا و نابودی در حرکت است .
کد خبر: ۸۸۶۲۵۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر؛ تیمور یزدان‌شناس امروز در نشست سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: تکلیف بر همه مشخص و روشن و شفاف است و همه می دانند راه نظام و انقلاب ما چیست و در آینده می خواهیم به چه اهدافی در عرصه‌های داخلی و بین‌الملل دست پیدا کنیم .

یزدان‌شناس تاکید کرد: راه ما راه انقلاب و اسلام ناب محدی(ص) بوده و هرکس دراین مسیر گام برندارد از راه و قطار انقلاب و اسلام خارج گردیده و به سوی فنا و نابودی در حرکت است .

مسئول نظارت و تایید صلاحیت نیرو دریایی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه نو و به روز بوده و هیچ وقت انقلاب اسلامی کهنه نبوده و نخواهد شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی آرمانهای بلندی است که معمار کبیر انقلاب ترسیم کرده و ما در همان مسیر حرکت خود را ادامه خواهیم داد .

وی با تاکید بر اینکه در هر صنعت و کارگاهی و هرکجا نیروهای انقلابی حضور داشته باشند آنجا ما موفق و سربلند هستیم، گفت: نیروهای انقلاب همه اهل کار و عمل هستن چرا که نشان داده‌اند در عرصه‌های مختلف به صنایع پیشرفته دست پیدا کنیم.

وی در پایان تاکید زوحیه تجمل گرایی و اشراف گری مانع بزرگی برای رسیدگی به حال قشر مستضعف جامعه است، گفت: روحیه ایثار و انقلابی است که می‌تواند ما را در رسیدگی به حال این قشر بزرگ یاری کند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات