یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

منابعی از صندوق توسعه ملی برای مخارج دولت برداشت شده است

عبدالمجید شیخی گفت: فساد مالی در دولت یازدهم در حوزه های مختلف افشاگری شده است؛ پول هایی برای مخارج دولت از صندوق توسعه ملی برداشت شده است و برای اینکه متهمان اصلی شناخته نشوند اقدام به فرافکنی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۳۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴

منابعی از صندوق توسعه ملی برای مخارج دولت برداشت شد

عبدالمجید شیخی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صندوق توسعه ملی وظیفه دارد که تسهیلات به موقع به شرکت ها و اشخاص در راستای حفظ و حمایت از آنها که نقش عمده ای را در توسعه، گسترش و سرمایه‌گذاری ها ایجاد می‌کند ارائه دهد.

وی با بیان اینکه  دولت یازدهم نباید از صندوق ملی برداشت پول داشته باشد افزود:  فساد مالی در دولت یازدهم در حوزه های مختلف افشاگری شده است این در حالی است که پول هایی برای مخارج دولت از صندوق توسعه ملی برداشت شده است و برای اینکه متهمان اصلی شناخته نشوند اقدام به فرافکنی کرده‌است

شیخی در ادامه بیان داشت:  رسانه های موافق دولت درصدد هستند تا برای اینکه فساد مالی در دولت یازدهم افشا نشود دولت های گذشته را متهم کنند لذا این روش نشان دهنده نوعی اتحاد رسانه های دولتی است و حقیقت این است که از یک آبشخور واحد هدایت می‌شوند و به دنبال راه اندازی، نفاق و عنادورزی هستند و از اینرو اقدام به تخریب نیروهای ارزشی نظام می‌‍‍کنند.

این اقتصاددان خاطر نشان کرد: باید متولی صندوق ملی در مردم پاسخگویی کند که چگونه توانسته چنین اجازه فساد مالی را توسط دولت یازدهم ارائه دهد؟!

شیخی در خاتمه افزود: فسادمالی نشان می‌دهد که صندوق توسعه ملی در تخصیص منابع فوق موفق عمل نکرده و تاثیر منفی بر اقتصاد دارد و سبب ناپایداری اقتصاد می‌گردد و لذا موجب تضییع منابع شده و تاثیر منفی بر رشد اقتصادی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار