مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) ؛

انتخابات تنها یک روز در تقویم سیاسی کشور نیست

حجت الاسلام ملک گفت: انتخابات افزون بر فضای سیاسی ،بر اقتصاد کشور اثر میگذارد.آنها که میپندارند اقتصاد ایران مستقل از کنش های سیاسی و انتخاباتی است .فقط کافیست نگاهی به تحولات اقتصادی ناشی از تغییر دولت ها داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مصادف با ولادت با سعادت اقا حجت ابن الحسن(عج) به همت رابط عقیدتی نظارت حوزه 219 شهیدان معارف وند مراسم جشن ولادت و گفتمان سیاسی در منطقه حیدر آباد کرج با حضور 2000 نفر از بسیجیان و مردم این منطقه برگزار شد.
 
انتخابات تنها یک روز در تقویم سیاسی کشور نیست
در این مراسم حجت الاسلام ملک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)افزودند:معصوم (ع) می فرماید که هرکسی امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
 
ملک گفت: انتخابات تنها یک روز در تقویم سیاسی کشور نیست.روزی نیست که صبح آغاز شده و شب به پایان برسد.مانند بسیاری دیگر از روزها که می آیند و میروند و تاثیر محدودی در سرنوشت جامعه دارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)افزودند: انتخابات ،آن هم انتخاباتی به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری روزی تاریخ ساز است که دست کم میتواند به مدت 4 سال کل سرنوشت کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند.انتخاباتی که مردم در این روز انجام میدهند از چنان اهمیتی برخوردار است که تا سال ها اثرات آن ادامه داشته و حتی با تغییر دولت نیز گاه نتایج انتخابات قبلی هنوز در کشور احساس میشود.در چنین شرایطی ،طبیعی است که همه شهروندان باید موضوع انتخابات را جدی گرفته و با رای خود مانع از آن شوند که انفعال در برابر تصمیم دیگران،کشور را به سمت و سویی ببرد که مورد نظر بخشی از جامعه نیست.
 
وی در پایان گفت: انتخابات افزون بر فضای سیاسی ،بر اقتصاد کشور اثر میگذارد.آنها که میپندارند اقتصاد ایران مستقل از کنش های سیاسی و انتخاباتی است .فقط کافیست نگاهی به تحولات اقتصادی ناشی از تغییر دولت ها داشته باشند.
 
 
 
خبرنگار: فرهادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار