کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان سامان:

مشارکت بالای مردم در انتخابات مقوم نظام در عرصه بین الملل است

دکتر محمدحسین صوفی زاده، گفت: مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات به تقویت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل می انجامد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۸۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی روشنگری کارکنان و اقشار مختلف بسیجی شهرستان سامان با حضور دکتر محمد حسین صوفی زاده، از کارشناسان سیاسی مدعو برگزار شد.

دکتر صوفی زاده دراین گردهمایی گفت: از نکات برجسته تجربه جمهوری اسلامی ایران، شکل گیری تدریجی یک سنت انتخاباتی پرافتخار به عنوان یک روش مهم در اجرای مردم سالاری دینی است.

وی، افزود: ساز وکارهای قانونی انتخابات کشور، در نتیجه تلاش نخبگان و مردم شریف ایران، براساس قانون اساسی و با ملاحظه تجارب جهانی و شرایط بومی طراحی شده و به تدریج با اصلاح و ارتقاء مستمر، درصدد ارائه معنای واقعی مردم سالاری دینی درجامعه اسلامی است.

وی افزود: واقعیت این است که حمایت قاطعِ رهبری نظام از روندِ انتخابات، چه در دوران امام راحل عظیم الشأن و چه در دوران بعد از آن، از عوامل اصلی مقوّم تجربه جمهوری اسلامی در عرصه انتخابات است و طبعاً پاسداشت این تجربه وتلاش برای تقویت آن، همچنان یک وظیفه و رسالت مهم برای نهادهای مؤثر و دست اندرکار برگزاری امرانتخابات است.

دکتر صوفی زاده، ادامه داد: اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در امر انتخابات منوط به این است که تمام افراد وگروههایی که در زُمره خانواده بزرگ انقلاب اسلامی هستند و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌نمایند؛ در عرصه انتخابات حاضر شوند.

وی در پایان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان، همه بسیجیان را دعوت به حضور حداکثری در پای صندوق های رای نمود و گفت: مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات به تقویت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل می انجامد.

ارسال نظرات