کارآفرین نمونه شهرستان تنکابن در گفتگو با«بسیج»:

دولت آینده، تولیدکنندگان داخلی را به رسمیت بشناسند

حیدری گفت: از رئیس جمهور آینده توقع داریم بازار ایران را به تولیدی های ایرانی تحویل دهند تا بتوانند برای خارج شدن از بدهکاری های سنگین و جلوگیری از ورشکست شدن تولیدی های خانگی، وضعیتشان ببهود پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۷۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱


طاهره حیدری کارآفرین نمونه شهرستان تنکابن استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره انتظاری که یک تولید کننده از رئیس جمهور آینده ایران دارد تا به وضعیت آن ها رسیدگی کند اظهار داشت: بنده تولیدی کوچکی دارم که خانگی است و از کنار آن حداقل 3 نفر دیگر نان می خورند. به رسمیت شناختن تولیدی های کوچک یک اصلی است که هر کابینه ای باید آن را بپزیرد.

وی افزود: در این دولت که متاسفانه هیچ یک از تولیدی های کوچک که با محصولات خانگی به اقتصاد کشور کمک می کنند و باعث گردش مالی پول می گردد، با عدم توجه دولت محترم مواجه بود. آن ها با سنگ اندازی های متعدد برای تولیدی های کوچک از مجوزهای وزارت بهداشت تا واردات بی رویه ای که همگی باعث منحل شدن تولیدی های خانگی می شود، نگران کننده بود.

حیدری تصری کرد: 3 نفر از خانم هایی که در حال حاضر با بنده کار می کنند، سرپرست های خانواده های خود هستند و متاسفانه همسرشان از دنیا رفته است که همگی آن ها امیدشان به من تولید کننده خواهد بود. همه آن ها نگاهشان به همین فروش محصولات گیاهی و دارویی ما است که هر لحظه با به خطر افتادن آن باعث دل سرد شدن آن ها به زندگی می شود.

این کارآفرین گفت: با واردات بی رویه ای که انجام می شود، بازار از دست تولید کنندگان داخلی رفته است. از رئیس جمهور آینده توقع داریم که با جلوگیری از واردات زیان باری که انجام می شود، بازار ایران را به تولیدی های ایرانی تحویل دهند تا بتوانند برای خارج شدن از بدهکاری های سنگین و جلوگیری از ورشکست شدن تولیدی های خانگی، وضعیتشان ببهود پیدا کند.

ارسال نظرات