نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

برخی به دنبال زنده‌کردن مرده‌‌های سیاسی هستند/انتخاب اصلح مهمترین وظیفه مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: برخی عناصر مساله دار به دنبال ایجاد جنجال و دعوا هستند و می‌خواهند مرده های سیاسی را دوباره زنده کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته کلانشهر اراک ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان با تاکید بر لزوم شناخت واقعی امام زمان(عج) گفت: بسترسازی برای ظهور آن حضرت یک وظیفه همگانی است و باید در این زمینه منتظران واقعی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید با فلسفه انتظار آشنا شوند، افزود: با ظهور منجی عالم بشریت است که عدالت در سراسر جهان حاکم می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام زمان(عج) به مانند خورشیدی پشت ابر پنهان شده است و کسانی می‌توانند از امدادهای غیبی بهره ببرند که فلسفه ظهور را درک کرده باشند و به بلوغ اخلاقی، معنوی رسیده باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نیمه شعبان را فرصتی برای ترویج اسلام و قرآن دانست و افزود: ماه شعبان و به ویژه روز نیمه شعبان فرصتی برای معرفی حضرت ولیعصر(عج) به همه مردم جهان است.

وی با اشاره به نامگذاری روز سربازان گمنام خاطرنشان کرد: امیدواریم با هوشیاری و بیداری سربازان گمنام شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتر و امنیت‌های اخلاقی، سیاسی و ... هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی کسب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: صدها دستگاه جاسوسی آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی مشغول توطئه افکنی در بین مسلمانان هستند پس باید همه بزرگان، روحانیون، علما و همه افراد هوشیار باشند و در برابر آنها ایستادگی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره ششوراهای اسلامی تصریح کرد: همه باید هوشیار باشیم. هم مردم و هم ستادهای انتخاباتی باید بیدار باشند و نگذارند دوباره فتنه 88 در کشور تکرار شود چراکه دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شویم.

وی افزود: فتنه گران در سال 88 به مدت 9 ماه کشور را به آشوب کشیدند تا جایی که به امام حسین(ع) هم بی حرمتی کردند و به دنبال این بودند که به اهداف ششوم خود دست پیدا کنند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و با حضور و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی دشمن شکست خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برخی عناصر مساله دار به دنبال ایجاد جنجال و دعوا هستند و می‌خواهند مرده های سیاسی را دوباره زنده کنند ولی ملت به مانند همیشه هوشیار بوده و اجازه نمی‌دهد که مجال پیدا کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است بنابراین با حضور در پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبهشت‌ماه یک بار دیگر اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کنیم و با انتخاب اصلح در سرنوشت کشور شریک شویم تا زمینه رشد و پیشرفت کشور را بیش از گذشته فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها نیز بایستی اصل 121 قانون اساسی را رعایت کنند، گفت: شوراهای شهر و روستا نیز بایستی مکانی برای خدمت هرچه بیشتر به نظام و ملت باشد بنابراین کسانی که قصد خدمتگزاری به ملت را دارند باید وارد شوراها شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کاندیداها به وعده‌های خود عمل کنند و با دادن وعده‌های خلاف واقع به دنبال فریب مردم و کسب آرای بیشتر نباشند چراکه رای مردم حق الناس است و فردای باید پاسخگو باشند. بنابراین همه مسئولان به ویژه کاندیداها امنیت و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم همه مردم با حضور پرشور خود بار دیگر برگ زرینی به افتخارات نظام اسلامی بیافزایند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به روز اعلام موجودیت اسرائیل به عنوان روز «نکبت»، بیان کرد: با رشادت شهدای فلسطینی و عنایات خداوند بزرگ، امروز اسرائیل دیگر آن قلدر 10 سال پیش نیست و در برابر حزب الله و بیداری اسلامی در منطقه، دیگر قدرتی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر این غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود و باید از همین الان برای راهپیمایی روز قدس برنامه‌ریزی کرد و با حضور در این راهپیمایی به همه جهان نشان دهیم که فلسطین تنها نیست و ملت اسلام تا آخر ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات