خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی:

تکمیل زنجیره مزیت دار اقتصادی شاهرود نیازمند گمرک است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل زنجیره مزیت دار اقتصادی نیازمند گمرک است و امیدواریم دفتر این اداره در شاهرود ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۲۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در حاشیه افتتاح دفتر سرپرستی گمرک شاهرود، ضمن بیا ن اینکه گردشگری، معادن و کشاورزی سه زنجیره مزیت دار شاهرود هستند، بیان داشت: تکمیل زنجیره مزیت دار تولید و ارزش افزوده نیازمند مراوده با خارج از استان و کشور است که این امر با وجود گمرک فراهم می شود.

عضو هیئت رئیسۀ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: باید شاهرود در مبادی خروجی کالا شکل گیر و نزدیک ترین راه برای نیل به این هدف، تأسیس گمرک بود که خوشبختانه با وجود موانع زیاد، رئیس کل گمرک ایران با شناخت ظرفیت های شرق استان سمنان این زیرساخت را به مردم هدیه دادند که ان شاالله در آینده بتوانیم آن را ارتقاء دهیم.

حسینی شاهرودی همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای صادرات صنعتی، معدن و کشاورزی که در سهم شاهرود در استان بالغ بر ۵۰ درصد است، نقش آفرینی بهتری داشته باشیم.

نایب رئیس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس بیان داشت: امروز خوشبختانه نخستین محموله سیمان از شاهرود به میزان ۱۰هزار تن مجوز صادرات گرفت و ما دارای سامانه جامع گمرکی شدیم.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب وزارت اقتصاد، اقدام شجاعانه و مدیریت جهادگونه سامانه جامع گمرکی بود که با ایجاد آن هم می تواند درآمدهای دولت را ناظر بود و هم تسهیل در درآمدهای صادراتی و وارداتی را شاهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار