به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم در اراک برگزار شد

به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی سپاه ناحیه اراک مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم با حضور 8 تیم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۶۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی سپاه ناحیه اراک مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم برگزار شد.

این مسابقات که با حضور 8 تیم در روزهای 15 و 19 اردیبهشت اجرا شد، با قهرمانی تیم وحدت به پایان رسید و تیم پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام ) توانست کاپ اخلاق را از آن خود کند.

تیم وحدت و تیم پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و تیم ماندگار مقام‌های برتر این دوره از مسابقات را کسب کردند.

سروان پاسدار برات فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) سپاه اراک در حاشیه این مسابقات با تاکید بر نقش ورزش بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان گفت: ورزش مایه شادابی و تندرستی است و انسان را از کارهای ناشایست باز می‌دارد.

وی افزود: یکی از راه‌های کسب و حفظ سلامتی ورزش کردن است؛ سلامتی یک جامعه رابطه مستقیم با سلامتی افراد آن جامعه دارد و جامعه به جوانان پویا و سالم و بانشاط احتیاج دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) سپاه اراک با ابراز خرسندی از برگزاری این جام خاطرنشان کرد: ورزش کردن یک نوع بالندگی و شکوفایی برای انسان است و انسان را در به کمال رسیدن کمک می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات