مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم شهرستان رودبارجنوب؛

دولت فعلی،دولت وعده های عملی نشده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان گفت: عده ای در سالهای اخیر ریل انقلاب را به سمت آمریکا برده و منحرف کرده اند که باید این ریل گذاری را به سمت ارزشهای اسلامی برگردانیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۹۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع مردم شهرستان رودبارجنوب  ضمن تبریک اعیادشعبانیه گفت: شناخت موانع انقلاب اسلامی و کسانی که به دنبال متوقف کردن این انقلاب هستند بر همه  لازم وضروری است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بسیجی اهل دیوار کشیدن در مقابل دولت نیست آنها دیواری را بین انقلاب و ضد انقلاب می کشند تا دست کسانی را که قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد قطع کنند توقف انقلاب جزء استراتژی آمریکاست با وجود بسیجیان غرب و دشمنان داخلی آرزوی متوقف کردن انقلاب را به گور ببرند.
محسن زاده بیان داشت: ما از جبهه استکبار ترسی نداریم دو سال دیگر جمهوری اسلامی ایران به اربعین خود می رسد و در این سالها دشمن نتوانسته است که هیچ غلطی بکند چرا که ایران  قدرت خود را در این سالها به نمایش گذاشته است.
وی با بیان اینکه برخی ها جلسه می گیرند و در مورد برنامه های سپاه اظهار نظر می کنند ادامه داد: هیچ احدی حق دخالت در برنامه های سپاه را ندارد جوانان انقلابی باید با بصیرت وارد عرصه های سیاسی شوند.
فرار ۱۷هزار میلیاردی سرمایه کشور توسط لجن زار فتنه ۸۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: فتنه۸۸هفده هزارمیلیارد دلار به اقتصاد کشور ضربه وارد کرد و این مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور مربوط به دولت قبل نیست بلکه مربوط به فرار ۱۷هزار میلیاردی سرمایه کشور توسط لجن زار فتنه ۸۸است .
محسن زاده افزود: در فتنه ۸۸آخوندهای خاکستری نقش اساسی داشتند چرا که ۱۸نفراز آنها فتنه گران را دعوت به آشوبهای خیابانی کردند.
 برجام ۱۸سال جمهوری اسلامی ایران را به عقب راند
وی تصریح کرد: برجام بجای اینکه مشکلات اقتصادی را از سر کشور ما را بردارد امنیت اسرائیل را تامین کرده و۱۸سال جمهوری اسلامی ایران را به عقب برده است.
 
حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد: سایه جنگ را برجام ازسر کشور برنداشت که هیچ،بلکه  آن را بر سر ما  افکند و مردم وجوانان جان برکف در مرزها و خارج از مرزها امنیت ما را تامین می کنند.
 
وی بابیان ایبنکه جانفشانی جوانان انقلابی سایه جنگ را از سر کشور بداشته است بیان داشت: سپاه با پرده برداری از شهر موشکی دشمن را به عقب راند به طوری که کسی جرات حمله به ایران را ندارد.
عده ای در سالهای اخیر ریل انقلاب را به سمت آمریکا برده اند
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان گفت: عده ای در سالهای اخیر ریل انقلاب را به سمت آمریکا برده و منحرف کرده اند که باید این ریل گذاری را به سمت ارزشهای اسلامی برگردانیم.
طرح ۲۰۳۰می خواهد روحیه انقلابی را از جوانان بگیرد
وی با بیان اینکه  طرح ۲۰۳۰مخفیانه و محرمانه امضاء شده است گفت: با پذیرفتن طرح۲۰۳۰و حذف درس شهید فهمیده می خواهند روحیه دینی را از دانش آموزان بگیرند.
 
حجت الاسلام محسن زاده اذعان داشت:  کسانی که در سخنرانی هایشان دهان ولی نعمتان این انقلاب را خرد می کنند چطور توقع دارند که آنها در محل کار ولی نعمتان مورد استقبال قرار گیرندولت فعلی در واقع دولت وعده های عملی نشده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیوند جبهه استکبار وسکولار تعطیلی کارخانه ها وبیکاری جوانان رقم زده است . 


رودبار ما

ارسال نظرات